Електронні змісти книг
Методи активного навчання у підготовці фінансиста |
|
|
|
Понеділок, 22 лютого 2016, 09:36 |
Кропельницька С. О. Методи активного навчання у підготовці фінансиста, [текст] : навч. посіб. / С. О. Кропельницька, І. В. Перевозова - К. : «Центр учбової літератури», 2014. - 222 с
ISBN 978-617-673-310-2
Навчально-практичний посібник "Методи активного навчання у підготовці фінансиста" призначений для студентів денної та заочної форм навчання базової освіти з економіки та підприємництва. Зміст посібника передбачає засвоєння студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок, потрібних для якісної підготовки висококваліфікованих спеціалістів, формування відповідного рівня економічного мислення та навиків фінансової діяльності у сучасних ринкових умовах.
Навчально-практичний посібник складається з двох частин: теоретичної та практичної. Теоретична частина знайомить користувачів із системою методів активного навчання, сутністю та особливостями проведення ділових ігор, міждисциплінарними зв'язками спеціальності «Фінанси і кредит». Практична частина містить приклади сценаріїв ділових ігор, розрахункових та ситуаційних завдань, які можна застосовувати у навчальному процесі у вищих навчальних закладах освіти економічного профілю. |
|
Інвестиційна привабливість ресурсного потенціалу торговельного підприємства |
|
|
|
Понеділок, 22 лютого 2016, 09:32 |
Качмарик Я. Д., Куцик П. О., Лупак Р. Л, Качмарик 1. Я., Боліновська Н. Я.
Інвестиційна привабливість ресурсного потенціалу торговельного підприємства : [монографія] / Я. Д. Качмарик, П. О. Куцик, Р. Л. Лупак., І, Я. Качмарик, Н. Я. Боліновська. - Львів: Літературна агенція «Піраміда», 2012 -168 с
ISBN 978-966-1633-30-7
У монографії визначено економічний зміст інвестиційної діяльності в торгівлі, напрямки її трансформації в умовах обмеженості власних ресурсів, обґрунтовано стратегії формування та реалізації інвестиційного потенціалу торговельного підприємства, відповідні її економічні поняття та категорії.
Визначено систему оцінки та методичний інструментарій управління капіталом в умовах потреби росту інвестиційної привабливості підприємств торгівлі, проведено економічну діагностику впливу середовища на конкурентоспроможність торговельних підприємств та інвестиційну привабливість відтворення ресурсів в торгівлі.
Розроблено систему оцінки та планування ефективності інвестування в торгівлі, обгрунтовано систему моніторингу та бізнес-шіанування інвестиційних процесів в торгівлі.
Для наукових працівників, викладачів та студентів вищих навчальних закладів, спеціалістів з управління сферою товарного обігу. |
Організаційно-економічний механізм функціонування оптової торгівлі в ринковому середовищі |
|
|
|
П'ятниця, 19 лютого 2016, 16:06 |
Куцик П. О.
Організаційно-економічний механізм функціонування оптової торгівлі в ринковому середовищі : монографія / П. О. Куцик, М. Я. Вірт. - Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2011. - 320 с
ISBN 978-617-602-027-1
Монографію присвячено якісно новим підходам до дослідження проблем розвитку оптової торгівлі. Окрему увагу приділено розвитку, функціонуванню та вдосконаленню організаційно-економічного механізму оптової торгівлі України. Здійснено оцінку функціонування оптової торгової мережі в Україні та розроблено картографічну модель її розвитку.
Для науковців, докторантів, аспірантів, магіїггрів, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, які досліджують проблеми функціонування оптової торгівлі, а також для використання в навчальних процесах у закпадах економічного спрямування |
Ресторан выездного обслуживания (кейтеринг): с чего начать, как преуспеть |
|
|
|
П'ятниця, 19 лютого 2016, 15:43 |
Погодин К.
Ресторан выездного обслуживания (кейтеринг): с чего начать, как преуспеть. — СПб.: Питер, 2012. — 224 с: ил.
ISBN 978-5-459-01098-5
Мечтаете заняться кейтерингом, но не знаете как? Перед вами книга, написанная экспертом в этой области. Она освещает все основные этапы запуска ресторана выездного обслуживания, отвечает на самые насущные и практичные вопросы, которые раньше некому было задать. Здесь подробно описаны все этапы успешного запуска работы кейтеринг-компании, техника оказания кейтеринг-услуг, даны советы по продвижению и работе с клиентами. Также рассмотрены возможные «подводные камни», которые могут встретиться в процессе деятельности.
Рекомендуется руководителям, управляющим и менеджерам традиционных ресторанов, баров, кафе, гостиниц, кейтеринг-компании, банкетных служб и служб доставки, а также предпринимателям, которые находятся в самом начале пути создания данного бизнеса. |
Турфирма: с чего начать, как преуспеть |
|
|
|
П'ятниця, 19 лютого 2016, 15:39 |
Мохова Ю. А., Мохов Г. А.
Турфирма: с чего начать, как преуспеть. — СПб.: Питер, 2012. — 240 с: ил. — (Серия «Начать и преуспеть»).
ISBN 978-5-459-00805-0
Как начать туристический бизнес и преуспеть в нем?
Из книги вы узнаете, как выбрать направление туризма, составить реалистичный бизнес-план, найти офис для турфирмы, который будет удобен и клиентам и персоналу, подобрать название, как зарегистрировать компанию и получить лицензию на туристическую деятельность, организовать документооборот и выстроить работу турфирмы, провести малобюджетную, но эффективную рекламную кампанию, а также убедить клиентов обратиться к вам снова. Издание поможет вам выжить в первый год работы и наладить эффективные продажи.
Прилагается типовая форма туристической путевки, данные по популярности отдельных стран среди граждан РФ, список компаний, предлагающих франшизу, перечень информационных ресурсов для бизнеса, нормативные акты и другое.
Книга создана с учетом последних законодательных изменений в сфере туризма.
Издание предназначено для тех, кто планирует заняться туристическим бизнесом, а также будет полезно действующим владельцам и управляющим турфирмами. |
|
|
|
Сторінка 245 з 436 |
|