Електронні змісти книг
Экономика и организация туризма: международный туризм |
|
|
|
Экономика и организация туризма: международный туризм :учебное пособие / Е.Л. Драчёва, Ю.В. Забаев, Д.К. Исмаев и др. ; под ред. И.А. Рябовой, Ю.В. Забаева, Е.Л. Драчёвой. — 4-е изд., испр. и доп. — М.: КНОРУС, 2010. — 568 с.
ISBN 978-5-406-00364-0
Всесторонне рассматривается международный туризм как феномен и индустрия, в частности, его виды и факторы, влияющие на туристские потоки. Подробно анализируются составляющие индустрии международного туризма: предприятия размещения и питания, транспорт, туроператоры и агенты и др. Излагаются принципы экономики, менеджмента и маркетинга туризма. Описываются понятия и разновидности туристского рынка и механизмы его регулирования.
Обобщен опыт практической и преподавательской работы, руководства дипломниками и аспирантами в Московской академии туристского и гостинично-ресторанного бизнеса (МАТГР), МГУ им. М.В. Ломоносова, Финансовой академии при Правительстве РФ, Международном институте гостиничного менеджмента и туризма и в других вузах. Приводятся многочисленные практические примеры. Для лучшего усвоения материала к каждой главе даны контрольные вопросы.
Для студентов, аспирантов и преподавателей вузов, слушателей системы послевузовского образования, а также работников отрасли, федеральных и региональных органов управления туризмом. |
|
Біла О. Г., Чуй I. P.
Фінанси: Навч. посіб. - Львів: "Магнолія 2006", 2010. - 390 с
ISBN 978-617-574-005-7
Посібник підготовлений в розрізі тем, передбачених новою освітньо-професійною програмою. В ньому представлено сучасні теоретичні підходи до вивчення сутності фінансів, становлення і розвитку фінансової науки, фінансової політики і фінансового права, податкової та бюджетної політики, фінансової безпеки держави, дано характеристику фінансів і фінансової системи країн з розвиненою ринковою економікою та фінансів Європейського Союзу.
Посібник написано згідно з навчальною програмою дисципліни "Фінанси". Він рекомендується для студентів, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів та всіх тих, хто самостійно вивчає цей важливий і надзвичайно цікавий курс "Фінанси". |
Современная западная философия. Энциклопедический словарь |
|
|
|
Современная западная философия. Энциклопедический словарь / Под ред. О. Хеффе, B.C. Малахова. В.П. Филатова при участии Т.А. Дмитриева. Ин-т философии. - М.: Культурная революция, 2009. - 392 с.
ISBN 978-5-250060-60-8
Энциклопедический словарь «Современная западная философия» представляет собой расширенное и радикально переработанное издание одноименного словаря-справочника, выходившего в 1991 (Политиздат) и 1998 (ТОН-Остожье). Книга разделена на три части: «Направления», «Понятия» и «Персоналии». В издание вошло более четырехсот статей, посвященных различным направлениям и персоналиям западноевропейской и американской философии 20 века, а также порядка двухсот пятидесяти статей, разъясняющих значение отдельных понятий. В работе над отдельными статьями приняли участие, главным образом, сотрудники ИФ РАН, а также преподаватели и исследователи философского факультета Тюбингенского университета. Ряд статей написан специалистами из других вузов России, а также из университетов Германии, Австрии и Швейцарии. |
Скибінський, С.В. Маркетинг. Ч. 2 : підручник / С.В. Скибінський . – Львів : Піраміда, 2009 . – 748 с. – На укр. яз. – ISBN 978-966-441-145-2 У підручнику теоретичний матеріал курсу максимально поєднаний із проблематикою його практичного втілення на фірмах. Застосовано нетрадиційну структуру, до якої включено рубрики: орієнтовного переліку рівнів засвоєння навчального матеріалу після опрацювання кожного розділу; концептуальну схему; ринкові ситуації "Маркетинг у дії", "Виконайте завдання невідкладно"; резюме; основні терміни до тем та, що особливо важливо, запропоновано три види контролю засвоєння навчального матеріалу (завдання і запитання для обговорення, запитання з варіантами відповідей так/ні, тестові запитання до кожного розділу). Викладено навчальний матеріал, що розкриває суть маркетингової діяльності - дослідження поведінки споживачів, сегментування ринку, а також застосування засобів впливу на ринок, потенційних і реальних покупців і споживачів через комплекс факторів, стратегій: продукту, ціни, розповсюдження і промоції. Для студентів денної, заочної і дистанційної форм навчання напрямів підготовки: "Маркетинг", "Міжнародні відносини", "Менеджмент", "Економіка підприємства", "Фінанси і кредит", "Облік і аудит", "Економічна кібернетика", "Товарознавство і торговельне підприємництво", "Готельно-ресторанна справа" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", слухачів інститутів післядипломної освіти та підвищення кваліфікації, бізнес-шкіл. |
Економічна інформатика : підручник / [Макарова М. В., Гаркуша С. В., Білоусько Т. М., Гаркуша О. В.] ; за заг. ред. д.е.н., проф. М. В. Макарової. — Суми : Університетська книга, 201-1. — 480 с
ISBN 978-966-680-531-0
У підручнику викладено матеріал дисципліни "Економічна інформатика" відповідно до її типової програми та з урахуванням сучасного стану світового ринку програмних продуктів — застосування операційної системи MS Windows Vista і широкого розповсюдження офісного пакету MS Office XP для вирішення фахових завдань. Матеріал підручника ілюстровано малюнками, пояснювальними таблицями і схемами, що допоможуть читачеві зорієнтуватися у фаховому застосуванні офісних і мережних технологій.
Для студентів галузі знань "Економіка і підприємництво" вищих навчальних закладів III—IV рівнів акредитації. Підручник може бути корисним викладачам вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, а також широкому колу користувачів. |
|
|
|
Сторінка 360 з 436 |
|