18 | 05 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Електронні змісти книг
Фізична хімія: теорія і задачі PDF Друк e-mail
Фізична хімія: теорія і задачі

   Цвегкова Л. Б.

   Фізична хімія: теорія і задачі: Навч. посібник. Львів: "Магнолія 2006", 2008.     415 с

   ISBN 978-966-2025-40-8

   Навчальний посібник охоплює увесь курс фізичної хімії. До кожного розділу подано теоретичний матеріал, який містить відомості, необхідні для розв'язування задач, основні розрахункові формули. Значне місце відведено розв'язуванню типових задач. Містить також достатньо великий набір задач для самостійної о розв'язування студентами.

   Розрахований на студентів та викладачів вищих навчальних закладів І-IV рівнів акредитації як нехімічних, так і хімічних спеціальностей.

 
Социология культуры PDF Друк e-mail
Социология культуры

   Карцева Л. В, ШабалинаЮ. В. Социология культуры: Учебное пособие. — 2-е изд. — М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2009. — 232 с.

   ISBN 978-5-394-00318-9

   Учебное пособие посвящено изучению социологии культуры как междисциплинарного курса и его места в структуре культурологического и социологического знания. Излагается история становления социологического понимания культуры, исследуются фундаментальные проблемы взаимодействия культуры, общества и индивида.

   Для студентов очной формы обучения, обучающихся по специальности "Социология", "Социальная антропология", "Организация работы с молодежью", аспирантов и преподавателей социально-гуманитарных наук, исследователей и специалистов в сферах философии, социологии, культурной и социальной антропологии, культурологии, а также для широкого круга заинтересованных читателей.

 
Актуальні проблеми менеджменту в Україні PDF Друк e-mail
Актуальні проблеми менеджменту в Україні

   Федулова Л Л.

   Актуальні проблеми менеджменту в Україні. — К.: «Фенікс», 2005. - 320 с.

   ISBN 966-651-205-Х

   У монографії системно розглянуто проблеми формування менеджменту як науки і практики управління сучасним підприємством в умовах трансформаційних змін, починаючи з виявлення закономірностей та міжнародних тенденцій і закінчуючи аналізом проблем бізнес-освіти та формуванням стратегії і принципів підготовки менеджерів на основі впровадження науково-методичних інновацій в економічній освіті. Дослідження базується на даних соціально-економічного аналізу діяльності реальних вітчизняних підприємств і широко використовує досвід міжнародних компаній.

   Для науковців, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, спеціалістів і керівників підприємств, а також всіх тих, хто займається розбудовою системи менеджменту в Україні.

 
Проектний аналіз PDF Друк e-mail
Проектний аналіз

   Митяй О.В.

   Проектний аналіз : навч. посіб. / О.В. Митяй. — К. : Знання, 2011. — 311с. ISBN 978-966-346-511-1

   У навчальному посібнику на базі чинного законодавства розглядаються інвестиційна стратегія розвитку підприємства, концепція проекту та його життєвий цикл, основні аспекти проектного аналізу (маркетинговий, технічний, екологічний, соціальний, інституційний, фінансовий, економічний), методологія та критерії оцінки проектів з позицій невизначеності зовнішнього середовища та обмеженості ресурсів, основи фінансового проектування та управління проектами в сучасних умовах господарювання. Посібник відповідає чинній типовій програмі навчальної дисципліни "Проектний аналіз".

   Для студентів економічних спеціальностей та викладачів вищих навчальних закладів.

 
Менеджер турагентства PDF Друк e-mail
Менеджер турагентства

   Дурович, А. П.

   Менеджер турагентства / А. П. Дурович..— Минск : Со­временная школа, 2010. — 320 с. - (Серия «Профессиональное образование»).

   ISBN 978-985-513-823-6.

   Менеджер турагентства — новая, но успешно развивающаяся профессия, теоретический аспект которой до настоящего времени не был раскрыт ни в одном издании. В пособии рассматривается концепция маркетинга в туризме, направленного на реализацию продуктовой, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики туристической организации.

   Книга предназначена как для тех, кто работает в сфере туристического бизнеса, так и для новичков туристического дела.

 
« ПочатокПопередня351352353354355356357358359360НаступнаКінець »

Сторінка 359 з 436
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
100% аудио испанский: начальный и средний уровень
Маркетинг услуг
Банер
feed-image RSS
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки