Електронні змісти книг
Войнаренко М. П., Пухальська Г. В. Податковий облік і аудит : підручник / М. П. Войнаренко, Г. В. Пухальська. — К. : ВЦ «Академія», 2009. — 376 с. (Серія «Альма-матер»). ISBN 978-966-580-286-0 Неодмінною умовою успішної діяльності підприємства на ринку є правильно організовані облік і аудит. Кроком до оволодіння методикою їх налагодження є цей підручник, у якому детально і послідовно висвітлено особливості здійснення обліку і аудиту щодо податку на додану вартість, прибутку до оподаткування, основних фондів, запасів, єдиного податку, податків, зборів та платежів, податку з доходів фізичних осіб, експортно-імпортних операцій. Теоретичні знання допоможуть актуалізувати тестові та ситуаційні завдання. Адресований студентам вищих навчальних закладів. Буде корисний викладачам, фахівцям із податкового обліку і аудиту, бухгалтерам, економістам.
|
|
Палеха ЮЛ. Менеджмент персоналу : навч. посібник. — К. : Вид-во «Ліра-К». — 2010. — 338 с. ISBN 978-966-2174-11-3 Мета навчального посібника — розкрити суть основних категорій кадрового менеджменту, розглянути роботу з кадрами як систему і пояснити кожну її складову. Викладений матеріал допоможе студентам детальніше з'ясувати особливості сучасного процесу управління персоналом, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації. Практичні завдання і тести в кінці посібника дозволять проконтролювати ступінь засвоєння знань. Для слухачів курсів початкової економічної освіти, університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, документознавців, правознавців, менеджерів, усіх, хто хоче ознайомитися з основами кадрової роботи.
|
Зозулёв А.В. Маркетинг : учеб. пособие / А.В. Зозулёв, Н.С. Кубыши-на ; под ред. С.А. Солнцева. — К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. — 421 с. — (Высшее образование XXI века). ISBN 978-966-346-854-9 (серия) ISBN 978-966-346-852-5 ("Знання", Украина) ISBN 978-5-93763-020-9 ("Рыбари", Россия) Раскрываются основные положения теории и методологии маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связи маркетинга с другими направлениями экономической науки. Изложение материала осуществлено на основе новейших достижений современной науки и собственных разработок авторов в области маркетинга. Детальное рассмотрение особенностей сегментации рынка, рыночного позиционирования, брендинга, товарной политики, маркетингового ценообразования, международного маркетинга поможет студентам сформировать целостное представление о современных методах и формах маркетинговой деятельности. В книге приводятся таблицы, графики, рисунки, примеры, которые будут полезны как студентам, так и маркетологам-практикам. Для студентов высших учебных заведений, преподавателей маркетинговых дисциплин, всех, кто интересуется вопросами практического маркетинга.
|
Розміщення продуктивних сил та регіональна економіка |
|
|
|
Хвесик М. А., Горбач Л. М., Пастушенко П. П. Розміщення продуктивних сил та регіональна економіка: Навч. посібн. - К.: Кондор, 2009.- 344 с. ISBN 966-7982-93-9 У книзі розглянуто основні проблеми розміщення продуктивних сил України та регіоналістики в умовах ринкової економіки. Розкрито економічні закони та закономірності, принципи й фактори розміщення продуктивних сил, охарактеризовано основні господарсько-промислові комплекси та проблеми регіональної економіки і регіональної політики відповідно до ти пової програми курсу. Подано основні напрями формування інвестиційно-інноваційної політики, зовнішньоекономічних зв'язків України. У кінці кожного розділу до теоретичного матеріалу запропоновано питання для самоперевірки. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів, аспірантів, слухачів факультетів післядипломної освіти.
|
Конфліктологія та теорія переговорів |
|
|
|
Яхно Т. П., Куревіна І. О. Конфліктологія та теорія переговорів. Навч. посіб. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 168 с. ISBN 978-611-01-0276-6 Вивчення курсу „Конфліктологія та теорія переговорів" повинно ознайомити студентів з алгоритмом проведення ділових переговорів, культурою організації та оформлення комерційних контрактів, особливостями ведення ділових переговорів з зарубіжними партнерами, видами конфліктів та методами їх вирішення. У навчальному посібнику міститься перелік основних тем для самостійної роботи з курсу „Конфліктологія та теорія переговорів".
|
|
|
|
Сторінка 340 з 436 |
|