Електронні змісти книг
Книги та журнали, що надійшли до бібліотеки ПУЕТ за останній час.
|
Четвер, 13 березня 2014, 10:57 |
Китайская кухня. — М.: Эксмо, 2011. — 320 с.: ил. — (Лакомка). ISBN 978-5-699-48895-7 Наша книга предлагает познакомиться поближе с китайской кухней, загадочной, но вполне доступной. В ней приоткрываются некоторые ее секреты, например, совершенно особенные соусы и, конечно, обязательность соответствующего внешнего вида продукта и блюда. В книге вы найдете закуски, первые блюда, которым уделяется большое внимание, разнообразные блюда из риса, из свинины, говядины и курицы, совершенно особенные рецепты лапши и пельменей, а также изделий из теста.
|
|
Основи організації бізнесу |
|
|
|
Четвер, 13 березня 2014, 10:51 |
Мельников A. М. Основи організації бізнесу [текст] : навч. посіб./ за заг. ред. А. М. Мельникова [А. М. Мельников. О. А. Коваленко, Н. Б. Пундяк] — К. : «Центр учбової літератури», 2013. - 200 с ISBN 978-617-673-200-6 Навчальний посібник призначений для вивчення теоретичних засад організації бізнесу, набуття загальнонаукових вмінь, якими повинен володіти студент. В посібнику розглянуті питання організації створення бізнесу, його організаційно-правові форми, фінансове забезпечення бізнесу, організації інфраструктури бізнесу, управління персоналом, організацією роботи з інформацією, організацією укладення угод, захист комерційної таємниці, страхування та управління ризиком в бізнесі, ділову етику в управлінні бізнесом. Детально розглянуто основні завдання індивідуальної роботи студентів при вивченні даної дисципліни. Посібник направлений на підготовку бакалаврів в галузі знань 03.05 Економіка і підприємництво, а також може бути використаний керівним персоналом в малому та середньому бізнесі.
|
Социологическое обеспечение рекламы и маркетинга |
|
|
|
Четвер, 13 березня 2014, 10:45 |
Кузьмина О. Г. Социологическое обеспечение рекламы и маркетинга: Учебное пособие. — М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°»; Издательство «Наука-Спектр», 2008. — 188 с. ISBN 978-5-91131-873-4 В учебном пособии рассматриваются вопросы социологической оснащенности маркетинговых и рекламных исследований. Автор показывает взаимосвязь социологии, рекламы и маркетинга. В пособии изложены теоретические и практические аспекты проведения социологических исследований в рекламе и маркетинге, описывается методология, раскрываются технологии разработки инструментария исследований. Для студентов, специализирующихся в сфере маркетинга и рекламы, а также начинающих маркетологов и рекламистов и всех, кто интересуется вопросами организации и проведения маркетинговых и рекламных исследований.
|
|
Четвер, 13 березня 2014, 09:14 |
Планування маркетингу. 2-ге вид. перероб. та доп. [текст] : навч. посіб. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, В. В. Морєва, О. В. Белякова, О. Б. Балакай - К.: «Центр учбової літератури», 2013. - 352 с ISBN 978-617-673-202-0 У навчальному посібнику комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу як в оперативних умовах, так й в довгостроковій пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю. Навчальний посібник призначено для студентів всіх форм навчання економічних спеціальностей. Може бути корисним в практичній діяльності менеджменту всіх рівнів, осіб, відповідальних за прийняття комплексних управлінських рішень, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України.
|
Четвер, 13 березня 2014, 09:09 |
Історія держави і права [текст] : Навчальний посібник /І.І. Дахно. - К. : «Центр учбової літератури». 2013. — 658 с ISBN 978-611-01-0509-5 Навчальний посібник містить матеріали, мало відомі вітчизняному читачеві, що стосуються історії правових систем та їх визначних пам'яток, вчених, державних діячів, парламентських і президентських виборів в Україні тощо. Вперше публікується глосарій офіційної юридичної термінології радянського періоду, який містить близько 550 термінів. Посібник може бути корисний при вивченні, зокрема, таких дисциплін, як "Історія держави і права зарубіжних країн", "Історія держави і права України", "Цивільне право", "Міжнародне приватне право", "Правознавство", "Теорія держави і права". Для студентів юридичних вузів і факультетів, а також широкого читацького загалу, який цікавиться юриспруденцією та історією.
|
|
|
|
|
Сторінка 288 з 436 |
|