Електронні змісти книг
Книги та журнали, що надійшли до бібліотеки ПУЕТ за останній час.
|
Основи європейської інтеграції |
|
|
|
П'ятниця, 28 квітня 2017, 08:28 |
Мальська М. П. Основи європейської інтеграції [текст] підручник. / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк – К.: «Центр учбової літератури», 2015. – 320 с.
ISBN 978-617-673-362-1
У підручнику висвітлюється еволюція інтеграційного процесу в межах Європейського Союзу. Визначаються суть,організаційні засади та напрями діяльності Європейського Союзу в контексті інституційних змін, внесених Лісабонським договором.
Підручник розрахований на студентів міжнародників, економістів, географів і всіх, хто цікавиться проблемами міжнародних відносин, світової політики та економіки як основа для подальших студій. |
|
Загальне адміністративне право |
|
|
|
Понеділок, 10 квітня 2017, 10:59 |
Загальне адміністративне право : підручник [Гриценко І. С., Мельник Р. С., Пухтецька А. А. та інші]; за заг. ред. І. С. Гриценка. – К. : Юрінком Інтер. 2015. – 568 с.
ISBN 978-966-667-624-8
Підручник розкриває зміст основних положень Загального адміністративного права, представлених теоретичними концепціями, адміністративно-правовими нормами та інститутами. У своїй побудові підручник орієнтовано на сучасні європейські підходи до викладу навчального матеріалу із Загального адміністративного права. Вагоме місце приділено аналізу сучасної адміністративно-правової доктрини та правозастосовної практики.
Для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів, широкого кола читачів, які цікавляться питаннями Загального адміністративного права. |
Понеділок, 10 квітня 2017, 10:55 |
Яцишина Л.К.
Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник. - К. : МВЦ «Медінформ», 2013. - 323 с.
ISBN 978-966-409-125-8
Навчальний посібник відповідає структурі та змісту програми навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для підготовки магістрів із маркетингу за напрямом «Маркетинг».
У посібнику викладені основні поняття, принципи та завдання маркетингового менеджменту, наведені головні концепції його розвитку. Розрахований на студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей напрямів «Маркетинг», «Менеджмент», «Економіка підприємства»; буде корисним усім, хто цікавиться проблемами практичного застосування маркетингового управління. |
|
Понеділок, 10 квітня 2017, 10:51 |
Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг.[текст]: підручн. /Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова I. В.,- К.: Центр учбової літератури, 2012. - 612 с.
ISBN 978-611-01-0387-9
Підручник підготовлено з метою сприяння підвищенню усвідомленості суті та методології стратегічного маркетингу студентами економічних спеціальностей. Він також є практичним помічником у прийнятті стратегічних маркетингових рішень керівниками і спеціалістами підприємств.
Зміст підручника «Стратегічний маркетинг» складається з трьох частин і десяти розділів.
У першій частині «Методологічні основи стратегічного маркетингу» визначено сутність, роль і завдання стратегічного маркетингу; з'ясовано методику розробки стратегій сегментування і вибору цільового ринку; визначено підходи до розробки маркегингових стратегій диференціації і позиціонування.
У другій частині «Портфельні і конкурентні маркетингові стратегії підприємства» опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу; з'ясовано підходи до розробки конкурентних маркетингових стратегій підприємства.
У третій частині «Підтримуючі стратегії маркетингу підприємства та механізми їх реалізації» охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу; розглянуто маркетингові товарні, цінові, збутові, комунікаційні стратегії; визначено методику оцінки ефективності і вибору оптимальних стратегій маркетингу, умови їх успішного впровадження.
Підручником можуть користуватися також магістранти, аспіранти, викладачі вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, наукові співробітники, підприємці, керівники та спеціалісти підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного стратегічного маркетингу. |
Фандрайзинг |
|
|
Написав Administrator
|
Чернявська О. В., Соколова А. М.
Фандрайзинг. Навч. посіб. - 2-ге вид., з доопрац. та допов. -К.: Алерта, 2015.- 272 с.
ISBN 978-617-566-334-9
Навчальний посібник вирішує проблему забезпечення дисципліни: «Фандрайзинг» навчально-методичними матеріалами для самостійної роботи студентів. До кожної теми подані методичні вказівки, проблемні питання, теми індивідуальних навчально-дослідних завдань, тестові завдання, плани практичних занять, список рекомендованої літератури. В посібнику містяться термінологічний словник, методичні рекомендації до виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань, карта самостійної роботи студента, порядок і критерії оцінювання знань студентів.
Для студентів вищих навчальних закладів, наукових і практичних працівників. |
Останнє оновлення на Понеділок, 10 квітня 2017, 10:51 |
|
|
|
|
Сторінка 226 з 436 |
|