18 | 11 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження книг Менеджмент і маркетинг туризму
Останні виставки
Останні новини
Менеджмент і маркетинг туризму PDF Друк e-mail
Четвер, 26 квітня 2012, 08:48

Менеджмент і маркетинг туризму   Менеджмент і маркетинг туризму: Навч, посібник / [Афонченкова Т. М., Булюк О. В., Масенко Б.П., Панченко Ю.В., Федотова Н.В.]; за ред. О.Є. Лугініна. - К.: Видавництво Ліра-К, 2012-364 с.
   У посібнику розглядається сучасна теорія і практика менеджменту і маркетингу туризму, доповнюючи небагаточисельні навчальні видання в Україні за даною тематикою. Зроблена спроба у стислій формі одночасно висвітлити основні питання менеджменту і маркетингу в туристичній діяльності.
   Посібник складається зі вступу, двох частин, і списку літературних джерел з менеджменту і маркетингу в туристичній діяльності. Матеріал посібника охоплює основні теми освітньо-професійних програм з менеджменту і маркетингу туризму. Після кожного розділу наводяться запитання до самоконтролю знань.
   Перша частина «Менеджмент туризму» присвячена розгляду питань з еволюції менеджменту, функціям менеджменту з урахуванням специфіки туристичної діяльності та іншим актуальним напрямкам в практичній діяльності сучасного менеджера в індустрії туризму. Частина 1 укладена О.Є. Лугініним, О.В. Булюк, Ю.В. Панченко, Н.В. Федотовою.
   У другій частині «Маркетинг туризму» розглянуті основні напрямки маркетингових досліджень, комунікацій і посередницької діяльності в туризмі, сучасні маркетингові стратегії і підходи до цінової політики в туристичній діяльності. Частина 2 укладена Т.М. Афонченковою, Б.П. Масенко.
   Видання призначено для студентів ВНЗ, викладачів і фахівців з напрямку туристичної діяльності.

 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Кофеин для продавцов
Облік у зарубіжних країнах
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки