19 | 03 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Про бібліотеку З історії бібліотеки
Останні виставки
Останні новини
З історії бібліотеки PDF Друк e-mail

55 років освітньої діяльності відзначає у 2016 році Полтавський університет економіки і торгівлі (ПУЕТ).

Започаткований в 1961 році як навчально-консультаційний пункт Львівського торговельно-економічного інституту (ЛТЕІ), за півстоліття, він перетворився на потужний, багатопрофільний вищий навчальний заклад, що приваблює абітурієнтів якісним навчанням, сучасними інформаційними технологіями, потужною матеріально-технічною базою.

Разом з університетом розвивалася, зростала, міцніла, набувала сучасних рис університетська бібліотека. 

Підвалини сучасної книгозбірні були закладені 1 жовтня 1968 року, саме тоді в інвентарній книзі з’явився перший запис: А. І. Лаврищев «Економічна географія СРСР» 1967-го року видання. Ця книга як і багато інших, була дарунком ЛТЕІ новоствореному Полтавському факультету.

З того часу не одна дбайлива господиня плекала й оберігала фонди спочатку інститутської, а потім й університетської бібліотеки.

Першою з них була Чорноног Олена Володимирівна, досвідчений фахівець з 20 річним стажем. 

Чорноног Олена Володимирівна Директор бібліотеки ПУЕТ Чорноног О. В. (1968-1973 рр.)

Народилася Олена Володимирівна Чорноног 23 травня 1919 року в м. Полтаві, у сім’ї вчителя.

По закінченні середньої школи № 1, у 1938 році, вона вступає на навчання до Полтавського педагогічного інституту, але плани майбутньої вчительки зруйнувала війна. 

Разом з чоловіком (вони одружилися у 1941 році) Олена добровільно йде на фронт, працює санітаркою, а згодом медичною сестрою в евакуаційному госпіталі №4560/65. Воєнні шляхи 1942 року привели її до далекої Фергани, де Олена свій педагогічний талант, та любов віддає дітям-сиротам. 

Після звільнення України від німецько-фашистських загарбників з червня 1944 по вересень 1944 року молода жінка працює другим секретарем Машівського РК ЛКСМУ в Полтавській області, потім, за завданням комсомольського осередку направляється в Західну Україну до cмт. Солтвина, Станіславської області (тепер Закарпатська область), де продовжує займатися комсомольською роботою.

У серпні 1947 року Олена Володимирівна разом з сім’єю переїздить до м. Золотоноші Полтавської області (тепер Черкаської області) і працює на посаді літературного співробітника в місцевій газеті, а потім вчителькою в СШ № 2 м. Золотоноші.

В післявоєнний період, а саме 1949 року, Олена Володимирівна  вступає на навчання до Харківського державного бібліотечного інституту, який закінчує з відзнакою у 1952 році, за спеціальністю бібліотекознавство (диплом з відзнакою № 362559).

Бібліотечна кар’єра Олени Володимирівни розпочалася ще в 1945 році. Вона працює завідуючою міською бібліотекою в смт. Солотвина Станіславської області (тепер Закарпатська область). У 1949-1953 роках обіймає посаду завідуючої районної бібліотеки ім. Кірова в м. Золотоноші. У 1953-1955 роках Олена Володимирівна працює завідуючою бібліотеки музею історії Полтавської битви у м. Полтаві, з 1956 по 1968 роки очолює бібліотеку Полтавської радпартшколи (після реорганізації Сільськогосподарський технікум з підготовки керівних кадрів).

Згідно наказу № 387 від 19 грудня 1968 року по Львівському торговельно-економічному інституту Олена Володимирівна Чорноног була прийнята на посаду старшого бібліотекаря Полтавського факультету ЛТЕІ, а з 4-го листопада 1968 року згідно наказу № 15 від 18 лютого 1968 року Олену Володимирівну було призначено завідуючою відділом бібліотеки Полтавського факультету ЛТЕІ. 

У «Звіті роботи факультету ЛТЕІ за 1968-1969 року» читаємо, що в структурі Полтавського факультету ЛТЕІ є бібліотека з фондом понад 10 тисяч примірників. За стислими статистичними даними стоїть важка і кропітка робота зі створення повноцінної бібліотеки вищого навчального закладу.

З 1968 по 1970 роки у штаті бібліотеки налічувалося всього чотири працівника, з них 2 працівника з вищою освітою та 2 - з середньою освітою. Стаж роботи бібліотекарів мав дуже широкий діапазон від 5 до 20 років. Завдяки їх напруженій роботі у 1969-1970 роках було обслуговано 1400 користувачів (викладачів, студентів денного та заочного відділення), велася робота з комплектування та обробки літератури, здійснювалося інформаційно-бібліографічне обслуговування.

У 1972-1973 роках продовжувалася активна робота по створенню структури бібліотеки. В цей період було сформовано абонемент, читальний зал, та міжбібліотечний абонемент (МБА), питаннями комплектування та обробки літератури, а також МБА займалася особисто директор бібліотеки Чорноног Олена Володимирівна.

Штат бібліотеки зріс до 8 працівників: завідуючий відділом бібліотеки -1, завідуючий читальним залом -1, старший бібліотекар абонемента - 1, працівники, що здійснювали видачу літератури – 5.

Зростання штату дало змогу розпочати роботу зі створення пошуково-довідкового апарату бібліотеки. Провідним фахівцем Т. П. Воропаєвою було сформовано алфавітний (службовий) каталог. За формування систематичного каталогу відповідала директор бібліотеки.

У 1972/1973 навчальному році бібліотечний фонд становив 95548 примірників: книг – 89252 примірника, брошур - 3882 примірника, журналів - 2414 примірника. В цей період було обслуговано 3146 користувачів: студентів стаціонару – 1046 осіб, студентів заочників -1874 особи, викладачів – 176 осіб, тимчасових читачів 50 осіб, показники книговидачі сягають 106387 примірників документів.

У січні –лютому 1973 року бібліотекарі Полтавського факультету ЛТЕІ перевозять фонд до новозбудованого приміщення.

Олена Володимирівна очолювала бібліотеку до 1 вересня 1973 року, після виходу на пенсію 16 жовтня 1976 року повернулася на посаду старшого бібліотекаря і продовжувала трудову діяльність в бібліотеці Полтавського кооперативного інституту (колишній Полтавський факультет ЛТЕІ ) до 1977 року.

Далі почесну естафету керівництва бібліотекою підхопила Тяжкороб Галина Михайлівна, географ за освітою і бібліотекар за покликанням.

Тяжкороб Галина Михайлівна
Директор бібліотеки ПУЕТ Тяжкороб Галина Михайлівна (1973-1976 рр.)

Народилася Галина Михайлівна 1 червня 1933 року в с. Брацька (Братська) Када, Іркутської області, Братського району. З 1941 по 1951 роки навчалася у середній школі м. Братська, а потім вступила до Іркутського державного університету на географічний факультет, який закінчила в 1956 році. У 1973 році разом з чоловіком військовослужбовцем переїздить до Полтави, де влаштовується на роботу спочатку бібліотекарем, а потім викладачем економічної географії Полтавського філіалу Львівського торгівельно-економічного інституту.

15 травня 1973 року Галину Михайлівну тимчасово зараховано на посаду бібліотекаря, в серпні того ж року її переводять на посаду завідуючої читальним залом. 

1 вересня 1973 року Галину Михайлівну Тяжкороб за наказом № 87 по Полтавському філіалу Львівського торгово-економічного інституту переводять на посаду завідуючої відділом бібліотеки.

Під керівництвом Галини Михайлівни Тяжкороб бібліотека продовжує стрімко розвиватися.

Якщо на 1 червня 1975 року фонд бібліотеки становив 144930 примірників документів (книг -136145, брошур – 4686, періодичних видань 4108), то 1 червня 1976 року він зріс до 183700 примірників документів (книг -166132, брошур – 11460, періодичних видань 6108).

Значно збільшився штат співробітників бібліотеки, у 1974-1976 роках у бібліотеці працювало 20 співробітників. 

Послуги бібліотеки стають дедалі популярнішими серед студентів та співробітників. У 1974/1975 році показник відвідування бібліотеки становив 99699 користувачів, а у 1975/1976 навчальних роках цей показник сягнув 113304 користувачів.

Відповідно зростають показники книговидачі з 146040 примірників у 1974/1975 навчальному році до 175065 примірників у 1975/1976 навчальному році.

Структура бібліотеки набуває нарешті чітких обрисів: абонемент, читальний зал, кабінет суспільних наук, інформаційно-бібліографічний відділ, філіали бібліотеки на факультеті громадського харчування, на кафедрі статистики та фінансів, економіки торгівлі. 

З метою підвищення кваліфікації співробітників організовано методичну раду бібліотеки ПКІ.

У зв’язку з обранням на конкурсну посаду асистента з курсу економічної географії СРСРС Галина Миколаївна була звільнена з посади директора бібліотеки 1 вересня 1976 року.

Наступні 14 років історії бібліотеки нашого навчального закладу пов’язані з ім’ям Овчаренко Зої Вікторівни, яка очолювала бібліотеку у 1976-1990 роках. 

Овчаренко З. В.
Директор бібліотеки ПУЕТ Овчаренко З. В. (1976-1990 рр.)

Зоя Вікторівна Овчаренко народилася 4 травня 1931 року в м. Полтаві. Юність Зої Вікторівни припала на роки війни, разом з батьками вона була евакуйована до с. Шведино Ставропольського краю. Повернувшись до рідного міста, у 1950 році, Зоя Вікторівна вступає на навчання до Полтавського державного педагогічного інституту на російське відділення історико-філологічного факультету. Швидко промайнули студентські роки, отримавши диплом у 1954 році, молода вчителька разом з чоловіком військовослужбовцем мандрує безкраїми просторами країни, викладає російську мову та літературу у школах Росії та Білорусі.

У 1972 році подружжя повертається до рідного місця. 23 листопада 1972 року розпочинається бібліотечна кар’єра Зої Вікторівни Овчаренко. Здібний, талановитий працівник успішно опановує нову професію, чотири роки потому, 1 вересня 1976 року, Зоя Вікторівна очолює бібліотеку.

Під її керівництвом бібліотека набуває сучасних обрисів. Відбуваються значні зміни у структурі бібліотеки. 

У 1981 році був створений абонемент художньої літератури, в структурі бібліотеки було виділено відділ комплектування й обробки літератури. 

В 1987 році в структурі бібліотеки було виділено такі підрозділи: відділ обслуговування, до якого увійшли: абонементи навчальної, наукової, художньої літератури, читальний зал для студентів на 130 місць і читальний зал для викладачів на 34 місця з загальною видачею літератури; відділ комплектування і обробки літератури; інформаційно-бібліографічний відділ.

На той час в читальному залі та інформаційно-бібліографічному було організовано відкритий доступ до окремої частини фонду.

Фонд бібліотеки швидко зростав, на 1.01.1980 р. він становив 283248 примірників, на 1.01.1985 р. фонд налічував 375771 примірників, а на 1.01.1987 р.- 456645 примірників. 

alt
Рис.1. Зростання фонду бібліотеки ПУЕТ у 1980-1987 рр.

Після виходу на пенсію Зоя Вікторівна продовжує працювати в бібліотеці на посаді старшого бібліотекаря читального залу гуманітарних наук (1990 р.), вона успішно опановує. нові інформаційні технології і продовжує працювати на посаді бібліотекаря першої категорії загального читального залу та абонементу наукової літератури (2001-2010 рр.)

90-ті роки 20 ст. в історії бібліотеки пов’язані з ім’ям Садової Світлани Василівни, випускниці Харківського державного інституту культури, яка з 1990 року й по нинішній час очолює бібліотеку ПУЕТ. 

Садова С. В.
Директор бібліотеки ПУЕТ Садова С. В. (1990-2018 рр.)

Світлана Василівна прийшла в бібліотеку в досить складний час - час змін. Здебільшого зміни призводять до потрясінь, ціннісної та економічної переорієнтації, але з іншого боку зміни дають поштовх для творчого пошуку і подальшого розвитку.

На початку 90-х бібліотека повною мірою відчула негативний вплив «епохи змін». Введення оплати за освітні послуги, руйнація державної мережі видавництв та закриття бібліотечних колекторів які слугували джерелом централізованого поповнення бібліотечних фондів призвело до скорочення кількості обслугованих користувачів та бібліотечного фонду.

alt
Рис. 2. Динаміка показників обслуговування користувачів та руху фонду у 1991-1994 роках

Тимчасові труднощі змушують директора і увесь колектив бібліотеки шукати нові ідеї, які б дозволили бібліотеці динамічно розвиватися і впевнено дивитися у майбутнє.

В результаті цих пошуків поступово визначалися основні пріоритети розвитку бібліотеки: підвищення якості бібліотечних фондів, звільнення їх від застарілих за змістом документів, удосконалення структури підрозділу вищого навчального закладу, зміцнення матеріально-технічної бази, інноваційна діяльність.

З 1992 по 1992 рік співробітниками бібліотеки була проведена величезна робота з переведення каталогів та фондів на систему бібліотечно-бібліографічної класифікації (ББК).

Розпочинаючи з 1996 року працівники відділу обслуговування, який на той час очолювала Саєнко Н. М. та працівники відділу комплектування та обробки літератури під керівництвом Помайницької Г. М. ведуть активну роботу зі звільнення бібліотечного фонду від морально застарілих документів. Це призвело до певного скорочення фонду бібліотеки з 335585 примірників у 1998 році до 303899 примірників у 2001 році. 

Ефективна та наполеглива робота з комплектування фондів, тісна співпраця з видавництвами та достатнє фінансування дозволили бібліотеці швидко поповнити свої фонди і станом на 1 січня 2010 фонд бібліотеки склав 377095 примірників документів (книг - 365645, електронних видань - 1986, періодичних видань (журнал/газети) -6429\3035).

У 1992 році в структурі бібліотеки функціонували: відділ обслуговування, який складався з абонементів навчальної, наукової, художньої літератури, загального читального залу на 162 місця, читального залу з гуманітарних наук; відділу комплектування і обробки документів, інформаційно-бібліографічного відділу. 

Розуміючи, що сучасна бібліотека має приваблювати користувачів не лише комфортними умовами, багатими фондами але й інноваційними технологіями директор бібліотеки Садова С. В. та провідні спеціалісти бібліотеки досліджують вітчизняний та зарубіжний ринок програмного забезпечення, досвід впровадження інноваційних інформаційних технологій, створення автоматизованої бібліотечної інформаційної системи (АБІС).

З січня 1999 року розпочалася робота над створення АБІС в університеті.

Після співставлення декількох програм з близького зарубіжжя було вирішено зупинитися на програмі «Liber Media» (виробник Франція, адаптація і обслуговування ЗАО компанія «Liber» м. Москва). 

В бібліотеці створили локальну мережу з 6 комп’ютерів, які були розміщені у відділі комплектування і обробки літератури, на абонементі навчальної літератури та в читальному залі для викладачів. В подальші 11 років локальна комп’ютерна мережа бібліотеки стрімко розвивалася і на 1 січня 2010 року вона включала 200 комп’ютерів (42 для співробітників і 158 для читачів).

З березня 1999 року розпочалось створення електронного каталогу (ЕК). На методичній раді бібліотеки було вирішено вводити до ЕК дані про нові надходження книг, журналів, статей з періодичних видань, а також дані про книги, що надійшли до бібліотеки з 1991 року. Власними силами було створено рубрикатор (пошуковий апарат) до ЕК, розроблені технологічні карти на процеси, що передують формуванню і введенню необхідних даних до ЕК.

За 10 місяців 1999 року в ЕК були введені дані про 9535 назв книг, журналів, статей з періодичних видань. На 2010 рік загальна кількість документів, введених в електронну базу даних складає 280574 записів. 

Електронний каталог швидко увійшов в життя користувачів бібліотеки, його переваги були очевидними, тому з метою забезпечення пошукового комфорту та поглиблення ретроспекції ЕК у 2002 році активно здійснювалося ретровведення описів на літературу, придбану в 1968-1998 роках. На методичній раді бібліотеки було прийняте рішення про вибірковість ретровведення, в залежності від використання цієї літератури в навчальному процесі та науковій діяльності професорсько-викладацького складу університету. За рік в ЕК були введені дані про 2400 примірників книг минулих років. 

Капітальний ремонт та реконструкція приміщень бібліотеки, які були здійснені у 2001 році дозволили провести подальше удосконалення структури бібліотеки.

Загальна площа приміщень відділу обслуговування збільшилась майже на 100% і склала 1500 м2.

Із структури відділу був виведений і розформований невеликий зал гуманітарних наук (36 місць). Його фонд і штат працівників увійшли до загального читального залу. Був організований читальний зал для викладачів на 50 місць та електронний читальний зал на 50 комп’ютеризованих робочих місць для студентів. Всього в читальних залах бібліотеки було облаштовано 412 місць для роботи студентів та викладачів. 

У березні цього ж року з метою організації і функціонування електронної бібліотеки (ЕБ) було створено відділ автоматизації та електронної обробки документів (АЕОД). У штатному розписі бібліотеки з’являються нові „нетипові” для бібліотечної установ посади: інженер-каталогізатор, коректор електронної інформації. Штат бібліотеки в цей період становить 38 працівників.

Після укомплектування штату відділ АЕОД розпочав роботу з оцифровки документів, книг та інших паперових носіїв, здійснення пошуку в світовому документальному інформаційному середовищі засобами мережі Інтернет з метою одержання повних текстів документів та придбання електронних форм друкованих видань. 

В результаті напруженої та кропіткої роботи співробітників АЕОД бібліотека ПУЕТ на 2010 р. має електронну бібліотеку з фондом 17000 гіпертекстових документів.


alt
Рис. 3. Динаміка фонду електронної бібліотеки ПУЕТ 2002-2010 рр.

Новим етапом впровадження інноваційних технологій стала автоматизації процесу видачі-повернення книг на абонементах навчальної і наукової літератури. Розпочинаючи з 2005 року обслуговування користувачів у читальних залах та абонементах бібліотеки здійснюється в автоматизованому режимі. Впровадження технології штрих кодування. дозволяє значно прискорити процеси пошуку і видачі-повернення книги, своєчасно відстежувати студентів-боржників та змушувати їх терміново повертати книги в бібліотеку.

У 2003 році бібліотека створила свій сайт http://www.lib.uccu.org.ua.

З його появою не тільки Інтернет став інформаційним ресурсом бібліотеки, а і сама бібліотека перетворилася на ресурс інтернет.

Функціонування сайту бібліотеки дозволило створити віртуально-довідкову службу і запровадити віртуально-довідкове обслуговування користувачів бібліотеки.

Впровадження інноваційних технологій в роботу бібліотеки надало доступ науковцям університету до інформаційних ресурсівсвітової наукової спільноти. Бібліотека стала учасницею проекту „ИНТАС доступ к электронным журналам для ученых Новых Независимых Государств” який забезпечив доступу до електронних журналів видавництв Springer і Blackwell (близько 3000 найменувань), науковці університету мають доступ до електронної бази дисертацій Російської державної бібліотеки та інших баз даних.

Перетворюючись на сучасний інформаційний центр бібліотека ділиться своїм позитивним досвідом з колегами. У 2003 та 2004 роках на базі бібліотеки було проведено семінари з питань впровадження інформаційних інноваційних технологій в практику роботи бібліотек для завідуючих бібліотек вузів I-II рівня акредитації Полтави і Полтавської області, фахівців університетських бібліотек м. Полтави.

Своєрідним підсумком роботи бібліотеки в сфері комп’ютеризації основних процесів, впровадження інноваційних інформаційних технологій і створення електронної бібліотеки стала організація і проведення 8-9 червня 2004 року Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні ресурси і послуги: нові види, проблеми розвитку і використання». Така розширена тематика була визначена спеціально, щоб не замикатися у вузькопрофесійному колі бібліотечних спеціалістів, а зібрати всіх, хто займається впровадженням нових інформаційних технологій в освітній процес, створенням інформаційних ресурсів і розвиток інформаційних послуг. До бібліотеки приїхали представники з Москви, Кишинева, Мінська, найбільших вузів України. Діапазон професій і посад був досить широкий – від проректора з навчальної роботи, заступника декана, завідувача кафедрою, директорів бібліотек до спеціалістів з програмного забезпечення і інформаційних служб. Але найголовніше – приїхали люди віддані ідеї розвитку і впровадження нових інформаційних технологій і створення електронних інформаційних ресурсів. 
За підсумками конференції були видані доповіді та матеріали її учасників у спеціальному випуску «Наукового віснику ПУСКУ» та окремим виданням «Інформаційні ресурси та послуги: нові види, проблеми розвитку та використання». Серед учасників конференції були 3 доктори наук, 36 кандидатів наук, старші викладачі, асистенти, аспіранти, директори і провідні спеціалісти бібліотек, директори фірм, спеціалісти з програмного та інформаційного забезпечення.

Заслужене визнання своїх здобутків бібліотека ПУЕТ дістала у 2007 році.

Тоді вона стала учасником Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товару, роботи, послуги) – «100 кращих товарів України». 

У 2006-2007 роках конкурс проводився з метою об’єднання зусиль, спрямованих на поліпшення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції, сприяння впровадженню на підприємствах України сучасних методів управління якістю та задоволення потреб і очікувань споживачів. Конкурс проводився на регіональному та загальнодержавному рівні. Бібліотека ПУСКУ стала переможцем Конкурсу як на регіональному, так і на всеукраїнському рівні в номінації «Інформаційні послуги», за що була нагороджена дипломом та Гран - прі «100 кращих товарів та послуг України».

Бібліотека університету вступила у нову фазу свого розвитку. Змінилося розуміння місії бібліотеки в університеті, філософія, технологія, термінологія, відношення до роботи та пріоритети у формуванні фонду. Друковані видання перестали бути єдиними джерелами інформації для користувачів. Важливим завданням бібліотеки стало надання користувачам доступу до вітчизняної  і світової інформації. 

Усвідомлюючи, що подальший розвиток інформаційних технологій потребував перегляду і удосконалення методів і засобів інформаційно-бібліотечної діяльності Садова С. В. розробила «Концепцію розвитку бібліотеки університету», в якій передбачалося переосмислення філософії формування бібліотечного фонду з урахуванням нових об’єктів і взаємозв’язків в електронному середовищі, створення системи відкритого доступу користувачів до паперових фондів бібліотеки; організація медіа теки та використання медіа ресурсів; та віртуально-довідкового обслуговування користувачів як важливої складової заочного і дистанційного навчання. 

Документ було затверджено 21 лютого 2007 року на Вченій раді університету. Для її втілення в життя була розроблена і затверджена 24 травня 2007 року на Вченій раді Програма розвитку бібліотеки університету на 2007-2011 роки виконанням якої розпочала займатися бібліотека 

Першими кроками в реалізації «Концепції розвитку бібліотеки університету» стало масштабне оновлення технічного обладнання та комп’ютерної техніки, організація віртуально-довідкового обслуговування користувачів, робота над проектом „Паблік рилейшнз: розвиток зв’язків з громадськістю”, створення нових підрозділів: електронного читального залу № 2 на 100 комп’ютеризованих робочих місць та медіатеки на 35 робочих місць. 

В рамках реалізації Концепції у 2009 році бібліотека придбала нову програму Absotheque Unicode (виробник Франція, адаптація і обслуговування ЗАО компанія «Liber» м. Москва). Завдяки напруженій роботі всього колективу бібліотеки вона була впроваджена за надзвичайно короткий термін.

Говорячи про історію бібліотеки не можна не згадати про її колектив, завдяки наполегливій праці якого стало можливим подолання всіх труднощів і звершення перспективних планів. 

Зараз в бібліотеці ПУЕТ працює 33 співробітників, які мають вищу та середню освіту. 

Багато спеціалістів трудяться в бібліотеці університету не одне десятиліття. 27 років життя присвятила бібліотеці ПУЕТ Наталія Євгенівна Шляхова – бібліограф I категорії, 23 роки працюють в університетській бібліотеці заступник директора Гула Валентина Іванівна та бібліотекар I категорії Кирса Надія Миколаївна, 20 років минуло з тих пір як у колектив бібліотеки прийшли її нинішній директор Садова Світлана Василівна, завідуюча відділом обслуговування Лоза Лідія Андріївна, бібліограф I категорії Галицька Олена Павлівна. 19 років тому прийшли до нашого колективу провідний бібліотекар читального залу Бакум Наталія Григорівна та бібліотекар I категорії Озерна Наталія Іванівна, 17 років працюють над створенням сучасної бібліотеки завідуюча інформаційно-бібліографічним відділом Науменко Ірина Олександрівна, методист I категорії Кислиця Віра Олексіївна, бібліотекар I категорії Пальчик Олена Андріївна. 16 років тому влилися до колективу бібліотеки випускниця ПКІ (нині ПУЕТ) Клименко Юлія Вікторівна та випускниця Харківського державного інституту культури Нестеренко Олена Вікторівна.

Від дня заснування відділу АЕОД працюють в бібліотеці ПУЕТ його завідуюча Іванова Валентина Василівна, адміністратор систем Артеменко Андрій Володимирович, адміністратор бази даних  Габова Лариса Федорівна. Колектив бібліотеки поповнюється молодими фахівцями - випускниками рідного університету : Чмирьова Наталія Вікторівна, Ворона Олена Іванівна, Остаповець Ірина Федорівна, Полонська Інна Володимирівна. Вони здобувають фахові знання, постійно підвищують свою кваліфікацію та впевнено освоюють новітні інформаційні технології. 

У зв’язку зі зміною організаційної структури університету бібліотека ПУЕТ зазнала структурних змін. 12 листопада 2018 р. бібліотека увійшла до складу Центра інформаційного забезпечення освітнього процесу. Нині бібліотека має таку структуру: відділ комплектування та наукової обробки документів, відділ обслуговування, відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення.

Сьогодні бібліотека ПУЕТ відкриває нові горизонти разом з університетом впевнено крокує в майбутнє, адже як написав Габріелян Олег Аршавірович, д.ф.н., професор., зав. каф. політичних наук Таврійського національного університету: „Найкоштовніший інструмент діяльності університету – наукова бібліотека. Це – пам’ять університету. Це – багатство університету. Це елемент, що зв’язує науку і освіту в університеті”.

Останнє оновлення на Вівторок, 05 травня 2020, 09:24
 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Электронный учебный курс (ЭУК) «ОЦЕНКА СТОИМОСТИ НЕДВИЖИМОСТИ»
Правове регулювання індивідуальних трудових відносин
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки