01 | 05 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Нові надходження до електронної бібліотеки Електронні змісти книг Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи

Останні виставки
Останні новини
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи PDF Друк e-mail

Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи

Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст] : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.

ISBN 978-617-7253-54-8

У навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу, приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності.

У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань.
Для викладачів та студентів економічних спеціальностей.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Венгерский за 6 недель
Стратегічний менеджмент
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки