23 | 10 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження книг Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика
Останні виставки
Останні новини
Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Понеділок, 19 квітня 2010, 11:37
Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика

   Королько В. Г., Некрасова О. В.

   Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика: Підр. для студентів вищих навчальних закладів / 3-тє вид., доповн. і переробл. - К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2009. - 831 с

   ISBN 978-966-518-521-5

   Кращий вітчизняний підручник зі зв'язків із громадськістю (паблик рілейшнз), у якому цілком відображені сучасні досягнення теорії і практики, науки і мистец­тва комунікацій між організаціями та важливими для них групами особливого інтересу. Він відповідає вимогам як Міжнародної асоціації паблик рілейшнз, так і постановам керівних органів України щодо підготовки фахівців у цій сфері. У книзі викладено методологічні та методичні основи навчальної дисципліни «Зв'язки з громадськістю» з урахуванням вітчизняного та міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено поєднанню зарубіжного й вітчизняного досвіду в означеній сфері. Підручник поповнено новітніми документами та прикладами з практики паблик рілейшнз у сфері бізнесу, політичного життя, зв'язків із міжнародною громадськістю.

   Видання адресоване викладачам, аспірантам і студентам вузів, дослідникам і практикам, фахівцям у сфері менеджменту й державного управління. Книга буде корисною для активу політичних партій, керівників виборчих кампаній - усіх, хто працює або прагне працювати у сфері зв'язків із громадськістю.

Останнє оновлення на Понеділок, 19 квітня 2010, 11:39
 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторанный практикум ГОСТИ НАВСЕГДА. Ч2
Защита компьютерной информации. Эффективные методы и средства
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки