26 | 04 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Технології маркетингових досліджень PDF Друк e-mail

Технології маркетингових досліджень

Зюкова І. О.

Технології маркетингових досліджень. Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти – 2019. 386 с.

ISBN 987-617-574-010-1

Навчальний посібник, розкриваючи технологію проведення маркетингових досліджень, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень має на меті сформувати світогляд фахівців, які здатні на науковій основі планувати, організовувати та проводити маркетингові дослідження.

В навчальному посібнику надано теоретичні засади, розкрито методичний інструментарій та процедурну частину маркетингових досліджень, розроблено комплексне тренінгове завдання.

Навчальний посібник призначений для студентів економічних вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, аспірантів, викладачів. Може бути використаний у системі післядипломної освіти, перепідготовки і підвищення кваліфікації практичних працівників.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Карьера менеджера
Методологія і організація наукових досліджень
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки