Маркетинг готельного і ресторанного господарства Друк
Вівторок, 29 серпня 2017, 15:28

Маркетинг готельного і ресторанного господарства

Трайно В. М.

Маркетинг готельного і ресторанного господарства : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами напряму підготовки 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» ПУЕТ / В. М. Трайно. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 181 с.

Вивчення зазначеної дисципліни має надати студентам певну систему знань у галузі маркетингу готельного і ресторанного господарства, а саме: ознайомити з теоретичними основами маркетингу, методологічними основами та формами організації маркетингових досліджень, сучасними підходами у формуванні продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики закладів маркетингової орієнтації, нормативною документацією та правилами роботи з нею.