Рекламний менеджмент Друк
Четвер, 01 серпня 2013, 08:45

Рекламний менеджмент   Тєлєтов О. С.
   Рекламний менеджмент: підручник / О. С. Тєлєтов. - 2-ге вид., нипр. - Суми : Університетська книга, 2012. — 367 с. : іл.
   ISBN 978-966-680-468-9
   У підручнику викладені положення, що розкривають сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, менеджерам, рекламістам на всіх етапах цього процесу — від ідеї створення реклами до визначення її ефективності за результатами реагування цільової аудиторії.
   Містить багато прикладів з практики подання рекламних звернень і проведення рекламних кампаній в Україні та за її межами. Пропонується комплекс запитань, тестових завдань, тематика курсових робіт.
   Для студентів спеціальності «Маркетинг», що навчаються за програмами магістрів та спеціалістів, слухачів ФПФ, фахівців, що працюють у сфері рекламної діяльності, бізнесменів. Може бути корисним для викладачів, аспірантів і фахівців.