Стратегія підприємства |
Написав Administrator |
Середа, 16 лютого 2011, 10:42 |
Стратегія підприємства: Підручник / Ю. Б. Іванов, О. М. Тищенко, Т. М. Чечетова-Терашвілі, О. В. Ревенко.- X.: ВД «ІНЖЕК», 2009.- 560 с Укр. мова Авторський колектив: Іванов Ю. Б., д-р екон. наук, професор - вступ, підрозділи 1.4, 3.1, 7.1, 8.1, словник; Тищенко О. М., д-р екон. наук, професор - підрозділи 5.3, 6.1,11.3, 14.1, розділи 9, 12, 13, словник; Чечетова-Терашвілі Т. М., канд. екон. наук, викладач - розділи 2, 3, 7, 9, підрозділи 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.7, словник; Ревенко О. В., канд. екон. наук, викладач - розділи 1, 5, 6, 8,10, 11, 14, підрозділ 4.6, словник ISBN 978-966-392-244-7 У підручнику розглядаються загальні риси та особливості формування стратегії підприємства як основи його стратегічного управління. Приділено увагу визначенню сутності, характерних рис і видів стратегій підприємства, особливостям аналізу його зовнішнього і внутрішнього середовища, проблемам і принципам обґрунтування стратегії підприємства і критеріїв її оцінки, виділенню основних напрямків стратегічного контролю як основи забезпечення коригування стратегії з урахуванням необхідних змін. Рекомендовано для використання в навчальному процесі та для самостійної підготовки студентів спеціальності «Економіка підприємства», інших спеціальностей напрямку «Економіка і підприємництво». Видання призначене також для викладачів, аспірантів, науковців, а також для фахівців підприємств і організацій, що пов'язані з проблемами стратегічного управління підприємством. |
Останнє оновлення на Середа, 16 лютого 2011, 10:43 |