Маркетинг у банку Друк
Написав Administrator   
П'ятниця, 21 січня 2011, 16:30
Image

   Маркетинг у банку: навч. метод, посіб. для самост. вивч. дисц. / Нікітін А. В., Іванова Т. Г., Брітченко I. Г., Моиот О. М. — К.: КНЕУ, 2010. — 474, [6] с.

   ISBN 978-966-483-359-9

   Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг у банку» підготовлений для студентів, що навчаються за бакалаврським планом і вивчають дану дисципліну як вибіркову. Видання доповнює навчальний посібник з дисципліни «Маркетинг у банку» (колектив авторів за редакцією А. В. Нікітіна. виданий КНЕУ 2006 р.) з урахуванням особливостей компетенція майбутніх фахівців зі спеціальності «Маркетинг».

   У навчально-методичному посібнику розглянуті теоретичні та практичні аспекти курсу, містяться питання для самоконтролю, практичні завдання, термінологічний слов­ник до тем курсу, матеріали тренінгу та рекомендована література. Значна увага приділена особливостям застосування інструментів маркетингу в установах банків з урахуванням специфіки банківського законодавства в Україні.

   Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, практичних праців­ників маркетингової та банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться практичними аспектами застосування маркетингу в установах банків.

Останнє оновлення на П'ятниця, 21 січня 2011, 16:31