Основи бізнесу |
Основи бізнесу : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, С. В. Мочерний, В. М. Фомішина, С І. Чеботар. — К. : ВЦ «Академія», 2009. — 384 с (Серія «Альма-матер»). ISBN 978-966-580-283-9 У навчальному посібнику на основі новітніх теоретичних напрацювань висвітлено засади бізнесу, подано практичні рекомендації щодо організації власної справи, форм і методів конкурентної боротьби, маркетингової стратегії підприємства, розглянуто його діяльність у різних сферах (торгівля, банківські послуги, агропромисловий комплекс, ринок цінних паперів) з огляду на сучасні економічні реалії та українське законодавство. Розрахований на студентів вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться проблемами бізнесу. |