Підприємницькі мережі в торгівлі Друк

Підприємницькі мережі в торгівлі

Підприємницькі мережі в торгівлі : монографія / [Н. О. Голошубова, О. О. Кавун, В. М. Торопков та ін.] ; за заг. ред. Н. О. Голошубової. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. – 344 с.

ISBN 978-966-629-684-2

У монографії розглянуто стан розвитку роздрібної та оптової торгівлі в Україні, передумови розвитку підприємницьких мереж та їх вплив на ефективність функціонування сфери товарного обігу. Визначено теоретичні засади формування підприємницьких мереж у торгівлі України, основні напрями щодо удосконалення державної політики та механізму державного регулювання розвитку підприємницьких мереж у торгівлі України; проаналізовано сучасний стан розвитку корпоративних і франчайзингових торговельних мереж в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід щодо розвитку підприємницьких мереж і добровільних об'єднань у торгівлі й забезпечення ефективності їх функціонування, зокрема на принципах маркетингу партнерських взаємовідносин І впровадження стратегічного управління в їх діяльність.

Стане у нагоді студентам, аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів економічного спрямування, науковцям, а також керівникам торговельних підприємств, іншим фахівцям та державним службовцям, які займаються питаннями торговельного підприємництва, у тому числі розвитку підприємницьких мереж.