Теоретико-методологічні основи організації культурно-освітнього простору педагогічних університетів України Друк

Теоретико-методологічні основи організації культурно-освітнього простору педагогічних університетів України

Смолінська О. Є.

Теоретико-методологічні основи організації культурно-освітнього простору педагогічних університетів України : монографія / О. Є. Смолінська ; [за наук. ред. проф. Г. П. Васяновича]. – Суми : Університетська книга, 2014. – 362 с.

ISBN 978-966-680-725-3

У монографії розглядаються питання організації та функціонування культурно-освітнього простору як особлнвої форми існування й діяльності педагогічних університетів. На основі аналізу філософсько-педагогічного дискурсу університету, генези поняття простору єдності культури й освіти обґрунтовано низку дослідницьких підходів, застосовних щодо культурно-освітнього простору, – еволюційно-функніональний,феноменологічно-герменевтичний, антропно-психодинамічний та наратологічний. Як принципи організації культурно-освітнього простору схарактеризовано культуровідповідність, принципи екологізму та гомеостатизму.

Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів освіти.