Мерчандайзинг Друк

Мерчандайзинг

Мазаракі А. А.

Мерчандайзинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. – К. : Київ. над. торг.-екон. ун-т, 2015. – 292 с.

ISBN 978-966-629-716-0

У навчальному посібнику проведено дослідження проблем упровадження інструментів мерчандайзингу підприємствами роздрібної торгівлі. Висвітлено основні правила, принципи та концепції мерчандайзингу. Приділено увагу формуванню та розподілу потоків покупців у торговій залі магазину, особливостям розроблення планограм магазинів різних типів спеціалізації. Розглянуто основні види, концепції та особливості систематизації викладання товарів на різних видах торговельно-технологічного обладнання у торговій залі магазину. Досліджено впровадження візуального мерчандайзингу підприємствами роздрібної торгівлі. Визначено показники-індикатори ефективності мерчандайзингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі.

Для студентів, магістрів, аспірантів, викладачів вищих та середніх навчальних закладів торговельного профілю, а також фахівців та консультантів у галузі торгівлі, дизайнерів, архітекторів.