Маркетингові дослідження ринку продукції промислових підприємств України Друк

Маркетингові дослідження ринку продукції промислових підприємств України

Пересадько Г. О.

Маркетингові дослідження ринку продукції промислових підприємств України : монографія / Г. О. Пересадько. – X. : «Діса плюс», 2015. – 576 с., іл.

ISBN 978-617-7064-75-5

У монографії досліджено теоретичні, методологічні та методичні основи проведення маркетингових досліджень ринку продукції промислових підприємств.

Викладено підходи до організації та проведення маркетингових досліджень промисловими підприємствами України. Послідовно розкривається сутність складових елементів та ключових напрямків маркетингових досліджень та їх взаємодія із загальною системою менеджменту промислового підприємства.

Для фахівців у галузі маркетингу та менеджменту промислових підприємств, менеджерів середньої та вищої ланки управління промисловими підприємствами.

Може бути корисною для викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкому колу читачів, які цікавляться питаннями маркетингових досліджень промислових підприємств.