Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст Друк

Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст

Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В Карпенко. – Київ: Центр учбової літератури. 2016. – 252 с.

ISBN 978-617-673-464-2

У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України.

Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.