Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа Друк

Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа

Сало Я. М.

Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа: Довідник офіціанта. – Львів: Афіша – 2009. – 304 с.

ISBN 978-966-325-082-3

У довіднику подано основні відомості для офіціантів, метрдотелів та керівників ресторанів і кафе щодо раціональної організації обслуговування. Автор врахував сучасний європейський досвід роботи підприємств харчування категорії «вища» та «люкс». Особлива увага звертається на техніку праці, психологію обслуговування, художньо-естетичне оздоблення банкетних столів та відпрацювання технічних навичок в офіціантів.

Довідник стане в пригоді майстрам виробничого навчання та спеціалістам, які займаються навчанням офіціантів.