Міжнародний туризм і сфера послуг |
Написав Administrator |
Середа, 09 грудня 2009, 12:39 |
Мальська М. П., Антонюк II. В., Ганич II. М. Міжнародний туризм і сфера послуг: Підручник. — К.: Знання, 2008. — 661с. ISBN 978-966-346-327-8 У підручнику розглянуто міжнародний туризм як суспільний феномен та індустрію, його види і чинники, що впливають на туристичний рух. Проаналізовано індустрію міжнародного ринку та її складові. Викладено засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описано поняття та різновиди світового туристичного ринку й механізми його регулювання. Призначено для студентів напряму "Туризм та менеджмент організацій (менеджмент туристичної індустрії)", слухачів інститутів післядипломної освіти, працівників туристичної сфери, органів місцевого самоврядування. |
Останнє оновлення на Середа, 09 грудня 2009, 12:39 |