Практикум з маркетингу |
Написав Administrator |
Четвер, 08 жовтня 2009, 12:38 |
Агеєв Є. Я. Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань): Навчальний посібник. - Львів: -'Новий Світ - 2000", 2008. - 496 с ISBN 978-966-418-053-2 Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства, тобто: основи маркетингу, менеджмент, товарну та цінову політики, комунікаційні системи та аспекти промислового маркетингу, з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Навчальний посібник призначений для студентів і спеціалістів, що працюють у сфері маркетингової діяльності та усіх, кого цікавлять питання ринкової діяльності. |
Останнє оновлення на Четвер, 08 жовтня 2009, 12:39 |