Маркетинговий менеджмент Друк
Понеділок, 10 квітня 2017, 10:55

Маркетинговий менеджмент

Яцишина Л.К.

Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник. - К. : МВЦ «Медінформ», 2013. - 323 с.

ISBN 978-966-409-125-8

Навчальний посібник відповідає структурі та змісту програми навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для підготовки магістрів із маркетингу за напрямом «Маркетинг».

У посібнику викладені основні поняття, принципи та завдання маркетингового менеджменту, наведені головні концепції його розвитку. Розрахований на студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей напрямів «Маркетинг», «Менеджмент», «Економіка підприємства»; буде корисним усім, хто цікавиться проблемами практичного застосування маркетингового управління.