Теоретичні основи товарознавства |
Написав Administrator |
Середа, 04 лютого 2009, 13:53 |
Жук Ю.Т., Жук В.А., Гаврилишин В.В., Лукашов B.C., Кисляк Н.К., Орлова Н.Я. Теоретичні основи товарознавства: Підручник / За заг. ред. д.т.н., сн.с, проф. Ю.Т. Жука-Львів: Компакт-ЛВ,2009.-480 с У підручнику викладено загальні питання, що стосуються товарів. Розкриваються основні поняття товарознавства: товар в економічній системі, об'єкти і суб'єкти в діяльності з товаром, потреби і вимоги споживачів до товарів, забезпечення потреб споживачів споживними властивостями товарів на основі формування відповідного асортименту. В зв'язку з цим розглядається характеристика основних споживних властивостей, методи класифікації товарів і питання аналізу асортименту за відповідними показниками. Розкривається методологія і методи визначення якості товару, збереження його під час руху на шляху від виробника до споживача. Значна увага приділена процесам, що відбуваються в товарах під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників, способам консервування, пакування, зберігання та їх впливу на споживні властивості та товарні втрати. Приділена увага також і засобам інформації про товар, маркуванню, інформаційним знакам і товаросупроводжувальним документам. Підручник призначено для студентів вищих навчальних закладів товарознавчих напрямів підготовки, слухачів післядипломного навчання, спеціалістів-практиків, які мають справу з товаром і споживачів товарів. |
Останнє оновлення на Середа, 04 лютого 2009, 13:53 |