Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств Друк
Написав Administrator   
Вівторок, 02 грудня 2008, 14:12

   Каніщенко О.Л.
   Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств: — К.: Знання, 2007. — 446 с.

   У монографії систематизовано розкриваються концептуальні підходи до визначення міжнародного маркетингу як елементу систе­ми управління Інтернаціоналізованою підприємницькою діяльністю економічних суб'єктів, закономірності інтенсифікації міжнародної маркетингової діяльності українських підприємств в умовах гло­балізації світової економіки. Аналізуються особливості технології маркетингових досліджень зарубіжних ринків та механізм порів­няльного аналізу умов міжнародного підприємництва. Пропонуєть­ся методика застосування стратегічних альтернатив та оперативно-тактичних інструментів міжнародного маркетингу для посилення ринкових позицій вітчизняних компаній у конкурентно напружено­му світовому економічному просторі.

   Для наукових працівників, економістів, маркетологів, а також викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей ви­щих навчальних закладів.

Останнє оновлення на Вівторок, 02 грудня 2008, 14:13