Ціноутворення в туристичному бізнесі Друк
Понеділок, 15 вересня 2014, 11:22

Ціноутворення в туристичному бізнесі   Березін О. В.
   Ціноутворення в туристичному бізнесі : навчальний посібник / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко. - Суми : Університетська книга, 2014. — 168 с.
   ISBN 978-966-680-715-4
   Розглядаються актуальні питання теорії і практики ціноутворення в туристичному бізнесі за сучасних умов господарювання. Аналізуються теоретичні моделі та методи ціноутворення, приділено увагу стратегії і практиці управління ціновою політикою підприємств туристичного бізнесу.
   Для студентів навчальних закладів III—IV рівнів акредитації, аспірантів, викладачів та науковців, а також практиків, які цікавляться проблемами ціноутворення в туристичному бізнесі.