Електронні змісти книг
Теоретичні та практичні основи вдосконалення системи економічної безпеки малого підприємництва в Україні |
|
|
|
Вівторок, 22 грудня 2015, 09:07 |
Гончаров Г. О.
Теоретичні та практичні основи вдосконалення системи економічної безпеки малого підприємництва в Україні [Текст]: монографія / Г. О. Гончаров; Київський кооперативний інститут бізнесу і права — Полтава: TOB "Фірма "Техсервіс", 2014. - 332 с
ISBN 978-617-7038-09-1
Монографія містить наукове обґрунтування концептуальних засад, аналіз умов і шляхів фор¬мування системи економічної безпеки малого підприємництва як складової національної безпеки України. Особливу увагу зосереджено на комплексному підході до дослідженнясистеми економічної безпеки малого підприємництва як сектора економіки, її складових, індикаторів виміру рівня економічної безпеки, методології її аналізу, класифікації загроз.
Аналізуютьсясвітовий досвід, стратегічні пріоритети державної політики та основні концептуальні підходи до формування системи недержавного забезпечення економічної безпеки малого підприємництва; розглянуто основні види забезпечення економічної безпеки малого підприємництва; дана оцінка ефективності державної політики, стану недержавного забезпечення в цій сфері, дана оцінка сучасного рівня економічної безпеки цього сектора економіки. Запропоновано шляхи та заходи зміцнення системи економічної безпеки малого підприємництва.
Рекомендовано органам державного управління та місцевого самоврядування, науковим працівникам, викладачам, аспірантам і студентам, які не байдужі до проблем економічної безпеки малого підприємництва. |
|
Історія вчень про право і державу. Курс лекцій. Г. Г. Демиденко |
|
|
|
Вівторок, 22 грудня 2015, 08:59 |
Демиденко Г. Г.
Історія вчень про право і державу : курс лекцій / Г. Г. Демиденко. – 2-ге вид., доп. і змін. – X. : Право, 2014. – 414 с.
ISBN 978-966-458-316-6
У курсі лекцій викладені основні доктрини про право і державу Давнього світу, Середньовіччя, Нового й Новітнього часу, показані зародження й розвиток політико-правових ідей у Древній Індії, Китаї, Греції, Римі, країнах Західної Європи, а також в Україні і Росії. Особливу увагу приділено розвитку політико-правових знань у XIX і XX вв. – теорії правової держави, характеристиці різних шкіл права, напрямів державно-правової думки. У даному виданні внесено зміни і доповнення головним чином до тем III-IV, XXI, XXV.
Для студентів, аспірантів і викладачів юридичних вузів і факультетів, а також вивчаючих філософію права, політологію, усіх, хто цікавиться проблемами права і держави. |
Фінанси (державні, корпоративні, міжнародні) |
|
|
|
Вівторок, 22 грудня 2015, 08:41 |
Фінанси (державні, корпоративні, міжнародні) [підручник] / За ред. В. О. Онищенка / В. О. Онищенко. А. Ю. Бережна. Л. О. Птащенко. І. Б. Чичкало-Кондрацька.- К. : «Центр учбової літератури», 2016. - 600 с
ISBN 978-617-673-398-0
У підручнику розглянуто основи функціонування державних, корпоративних та міжнародних фінансів, управління державними фінансами, фінансові аспекти діяльності вітчизняних та міжнародних корпорацій, а також бюджетні систему й процес, проблеми державного кредиту й державного боргу. Визначено напрями управління й контролю у сфері державних фінансів.
Висвітлюються питання управління діяльністю корпорацій за допомогою фінансових інструментів, основи управління резервами корпорацій і капіталом. Розглядаються світовий фінансовий ринок, напрями міжнародних фінансових відносин, організація міжнародних розрахунків і валютних операцій та місце України у світовому фінансовому просторі.
Для студентів і викладачів економічних спеціальностей. Буде корисним для спеціалістів фінансово-економічних служб і фахівців у сфері фінансів. |
П'ятниця, 06 листопада 2015, 16:05 |
ПАЛЕХА Ю.І., ГОРБАНЬ Ю.І. Інформаційний бізнес: підручник — К.: Вид-во Ліра-К. 2015.-492 с. ISBN 978-966-2609-94-3
Мета підручника - розкрити суть основних категорій інформаційного бізнесу, розглянути його модель, побудову та функції. Викладений тут матеріал допоможе студентам з'ясувати особливості і механізм функціонування інформаційного ринку, ознайомитись з його організаційними формами, маркетинговою, рекламною та інформаційно-консультативною діяльністю для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг, оволодіти бенчмаркінгом, основами інформаційно-консультативної діяльності й основними засадами електронної комерції. Для слухачів університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, книгознавців та документознавців, інформаційних аналітиків, працівників дорадчих служб, усіх, хто хоче ознайомитись з основами інформаційного бізнесу та особливостями маркетингу інформаційних продуктів і послуг.
|
Организация коммерческой деятельности предприятий. По отраслям и сферам применения |
|
|
|
П'ятниця, 06 листопада 2015, 15:58 |
Никулина, Надежда Николаевна. Организация коммерческой деятельности предприятий. По отраслям и сферам применения: учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по направлению «Торговое дело» / H.H. Никулина, Л.Ф. Суходоева, Н.Д. Эриашвили. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2012. - 319 с. I. Суходоева, Лариса Федоровна. II. Эриашвили, Нодари Дарчоевич. ISBN 978-5-238-02319-9 Агентство CIP РГБ
Рассмотрены основы организационно-правовых форм функционирования предприятий по отраслям и сферам применения. Приведены особенности организации и управления коммерческой деятельностью предприятий оптовой, розничной торговли, торгово-посреднических структур, потребительской кооперации. Рассмотрены планы закупочной деятельности и специфика планирования сбыта на разных предприятиях, формирование ассортимента, организация закупок, поставок, товародвижения и сбыта товаров, сервисного обслуживания в предприятиях по отраслям народного хозяйства и сферам коммерческой деятельности. В конце каждой главы предложены бизнес-кейсы и контрольные вопросы для самопроверки и оценки уровня усвоения теоретического и практического материала. Для студентов высших и средних специальных учебных заведениях, обучающихся по направлению 100700 «Торговое дело», по профилям «Коммерция (по отраслям)», «Электронная коммерция», «Товароведение и экспертиза товаров», «Логистика в торговой деятельности», «Маркетинг в торговой деятельности».
|
|
|
|
Сторінка 249 з 436 |
|