Безпека продовольчої сировини і харчових продуктів |
|
|
|
Димань Т. М.
Безпека продовольчої сировини і харчових продуктів: підручник / Т. М. Димань, Т. Г. Мазур. – Київ: Академія, 2011. – 520 с.
ISBN 978-966-580-310-2
ISBN 978-966-580-346-1
Людина, створюючи блага, часто продукує і загрози своєму здоров’ю, навіть життю. Ознака цього — перевантаженість екологічного та соціального середовищ джерелами шкідливих впливів на організм і психіку. Будучи малоспроможною глобально змінити ситуацію на краще, вона все-таки здатна захиститися від патогенних впливів за рахунок знань і культурних фільтрів — обізнаності про джерела загроз і раціональне влаштування свого життя. Одним із кроків до таких знань, життєвої культури, побудови системи захисту від наслідків промислового егоїзму може стати опанування викладеного у пропонованому підручнику матеріалу. Він містить відомості про джерела потрапляння в організм шкідливих речовин, механізм їх руйнівної сили і способи протидії їм. Використання цих відомостей за відповідної самоорганізації сприятиме підвищенню рівня індивідуальної, колективної та суспільної екологічної безпеки.
Підручник адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться працівникам харчової промисловості, органів екологічної безпеки, стандартизації. Багато цінного знайде в ньому кожен, хто дбає про своє здоров’я, намагається грамотно організувати свій життєвий простір. |
|
Голосовська Г. Г.
Українська мова для всіх [Текст]: навч. посібник / Г. Г. Голосовська. – Київ: Академія, 2013. – 216 с.
ISBN 978-966-580-415-4
Культура мовлення починається із самоусвідомлення мовної особистості і виявляється у послуговуванні мовними нормами. Оволодінню ними сприятиме робота з пропонованим навчальним посібником. Його структуру формують аналіз складних випадків творення і вживання іменників, прикметників, числівників, займенників, дієслів і дієслівних форм, сполучників і прийменників, а також відомості про основні мовні норми з морфології, синтаксису, лексичної сполучуваності, дієслівного керування, семантики, акцентуації. Завдання і матеріали додатків допоможуть усвідомити, узагальнити і перевірити набуті знання, мовностилістичні рекомендації — уникнути поширених помилок.
Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться всім зацікавленим у мовленнєвому саморозвитку. |
Українська мова професійного спрямування |
|
|
|
Корж А. В.
Українська мова професійного спрямування [Текст]: навч. посібник / А. В. Корж. – 2-ге вид. – Київ: КНТ: Центр учб. л-ри, 2012. – 296 с.
ISBN 978-966-373-483-5 |
Коновалова В. О., Шепітько В. Ю.
Юридична психологія: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – X.: Право, 2008. – 240 с.
ISBN 978-966-458-068-4
Пропонований підручник – це спроба упорядкування проблем загальної та юридичної психології, висвітлення психологічних закономірностей у системі «людина — право». Докладно викладено методологічні засади юридичної психології, її природничо-наукові основи, психологічні особливості процесуальної діяльності, проблеми кримінальної та пенітенціарної психології.
Для студентів юридичних вищих навчальних закладів, а також може бути корисним аспірантам, викладачам, працівникам судових та правоохоронних органів. |
Психологія людини з обмеженими можливостями |
|
|
|
Бочелюк В. Й., Турубарова А. В.
Психологія людини з обмеженими можливостями. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 264 с.
ISBN 978-611-01-0184-4
Проаналізовано теоретико-методологічні основи психології людини з обмеженими можливостями у межах спеціальної психології, окреслені предмет, об'єкт і завдання цієї науки. Також вказується на соціально-психологічні особливості людини з різними психофізичними порушеннями та основи її психологічної реабілітації.
Значна увага приділяється основам психологічної готовності вчителів до педагогічної діяльності з дітьми з психофізичними порушеннями, визначено зміст та психологічну структуру до такого роду педагогічної діяльності, методику її діагностики, а також систему корекційної роботи з підвищення рівня готовності вчителя до професійної діяльності.
Для студентів, магістрів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів, широкого кола читачів. |
|
|
|
Сторінка 9 з 360 |