Нестуля О. О. Соціологія: практикум. Модульний варіант: навч. посіб, [для студ. вищ. навч. закл.] / О. О. Нестуля, С. I. Нестуля, С. Ж. Всрезомсъка - К.: Центр учбової літератури, 2009. - 272 с. - ISBN 978-966-364-835-4. У книзі узагальнено досвід викладання курсу «Соціологія» за кредитно-модульною системою навчання для студентів економічних спеціальностей. До кожної теми пропонується опорний конспект вивчення нового матеріалу, виконаний у схемах І таблицях, додаються індивідуальні завдання різного рівня складності, спрямовані на розвиток соціологічного мислення майбутніх фахівців, тестові завдання для самоперевірки знань.
Для студентів і викладачів вищих навчальних закладів. |
|
Ковальчук С.В., Форкун Ї.В.
Фінанси. Навч. посібник.- Львів: "Новий Світ-2000", 2009. - 56S с Навчальний посібник написаний згідно стандартам вищої освіти, охоплює всі теми дисципліни "Фінанси" (загальна теорія). У ньому висвітлюються проблемні питання формування та становлення фінансових відносин та фінансової системи України з урахуванням загальносвітових та європейських тенденцій, спрямованих на інтеграційні процеси. За кожною темою курсу проведені бібліографічні дослідження та наведені питання для самостійної підготовки як у реферативній формі, так й у вигляді тестів, що дає можливість використовувати даний посібник для кредитно-модульної системи.
Ми вважаємо, що видання буде цікавим і корисним для студентів усіх економічних спеціальностей, наукових працівників та практиків. |
Організаційно-економічний механізм управління ефективністю діяльності підприємств споживчої кооперац |
|
|
|
Куценко А.В.
Організаційно-економічний механізм управління ефективністю діяльності підприємств споживчої кооперації України: Монографія. -Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 205 с У монографії узагальнені підсумки вивчення проблеми управління ефективністю діяльності підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. Поглиблено теоретичні засади управління ефективністю діяльності підприємства; проведено моніторинг організаційно-економічного механізму управління ефективністю діяльності підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України. Особливу увагу приділено розробленню напрямів удосконалення та методиці формування зазначеного механізму.
Для керівників І спеціалістів підприємств, науковців, викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей. |
Матеріали XXXIII міжнародної науково-методичної конференції «Модернізація освітньої діяльності |
|
|
|
Матеріали XXXIII міжнародної науково-методичної конференції «Модернізація освітньої діяльності: проблеми та завдання вищих навчальних закладів на шляху входження України в європейський освітній простір», 27-28 березня 2008 р. - Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. - 390 с У матеріалах конференції розглядаються проблеми та завдання вищих навчальних закладів на шляху входження України в європейський освітній простір. Збірник розраховано на наукових працівників, викладачів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів. |
Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств |
|
|
|
Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств: — К.: Знання, 2007. — 446 с. У монографії систематизовано розкриваються концептуальні підходи до визначення міжнародного маркетингу як елементу системи управління Інтернаціоналізованою підприємницькою діяльністю економічних суб'єктів, закономірності інтенсифікації міжнародної маркетингової діяльності українських підприємств в умовах глобалізації світової економіки. Аналізуються особливості технології маркетингових досліджень зарубіжних ринків та механізм порівняльного аналізу умов міжнародного підприємництва. Пропонується методика застосування стратегічних альтернатив та оперативно-тактичних інструментів міжнародного маркетингу для посилення ринкових позицій вітчизняних компаній у конкурентно напруженому світовому економічному просторі.
Для наукових працівників, економістів, маркетологів, а також викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. |
|
|
|
Сторінка 351 з 360 |