25 | 09 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Методи контролю продукції тваринництва та рослинних жирів PDF Друк e-mail
Середа, 29 серпня 2018, 10:08

Методи контролю продукції тваринництва та рослинних жирів

Методи контролю продукції тваринництва та рослинних жирів: Навчальний посібник / За заг. ред. Л.М. Крайнюк. - 2-ге вид., перероб. і доп. - Суми: ВТД «Університетська книга», 2009. - 300 с: рис.; табл. - Бібліогр.: с 297-299 (34 назви)

ISBN 978-966-680-404-7

Метою навчального посібника є ознайомлення студентів з мето¬дами оцінки якості продукції тваринного походження та рослинних жирів, що застосовуються в процесі її контролю.

Викладено методологічні основи оцінювання, їх законодавчу базу, показники якості харчової продукції, методи вимірювання та основи контролю якості. Розглянуто методологію добору проб харчової про¬дукції під час контролю.
Перше видання навчального посібника було здійснено у 2005 р. під назвою «Методи контролю якості харчової продукції».

Для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за на¬прямком «Харчова технологія та інженерія» зі спеціальностей 7.091711 «Технологія харчування», 7.091707 «Технологія зберіган¬ня, консервування і переробки м'яса», 7.091709 «Технологія збері¬гання, консервування і переробки молока» і 7.130201 «Зооінженерія», аспірантів і викладачів вищої школи, а також фахівців підприємств ресторанного господарства, м'ясної і молочної промисловості.

 
Харчові добавки. Е-коди. Будова. Одержання. Властивості PDF Друк e-mail
Вівторок, 28 серпня 2018, 11:57

Харчові добавки. Е-коди. Будова. Одержання. Властивості

Ю.О. Ластухін. Харчові добавки. Е-коди. Будова. Одержання. Властивості. Навч. посібник.- Львів: Центр Європи, 2009. - 836 с

ISBN 978-966-7022-83-9

У виданні викладено головні відомості (синоніми, хімічна будова, фізико-хімічні властивості, джерело, методи одержання та токсикологічні властивості) практично всіх існуючих харчових добавок з індексом Е та без нього загальною кількістю понад 530, що використовуються у харчовій промисловості, у тому числі в Україні. Розглянуто харчові добавки, які:

  1. 1) поліпшують смак, аромат і забарвлення (інтенсивні підсолоджувачі, цукрозамінники, ароматизатори, підсилювачі смаку та аромату, барвники тощо);
  2. 2) регулюють консистенцію продуктів (емульгатори, загущувачі, желеутворювачі, стабілізатори);
  3. 3) сприяють збільшенню терміну придатності (консерванти, антиоксиданти, плівкоутворювачі та інші);
  4. 4) поліпшують перебіг технологічних процесів (регулятори кислотності та лужності, емульгуючі солі, засоби для капсулювання, поліпшувачі борошна та хліба тощо);
  5. 5) допоміжні матеріали (висушувачі, каталізатори гідролізу та інверсії, охолоджуючі та заморожуючі агенти, ензими тощо).

Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності "Хімічна технологія харчових добавок та косметичних засобів"; харчових, косметичних, біотехнологічних, аграрних напрямів вищої освіти, а також для викладачів, наукових працівників, спеціалістів відповідних галузей промисловості, товарознавства, екологічної безпеки споживачів і санітарно-гігієничної еспертизи.

Видання містить передмову, вступ, 5 глав, 3 табл., додаток та список рекомендованої літератури.

 
Деловой английский PDF Друк e-mail
Вівторок, 28 серпня 2018, 11:51

Деловой английский

Деловой английский: учеб. / Н. А. Андреева [и др.]; отв. ред. Л. С. Пичкова. — М. : Проспект, 2010. — 1008 с.

ISBN 978-5-392-01105-6

Учебник, подготовленный преподавателями МГИМО (У) МИД РФ, позволяет развивать и совершенствовать языковые навыки, необходимые в современном деловом мире. Акцент сделан на развитие навыков аналитического чтения; составление деловых писем, контрактов и ведение переговоров. Учебник не имеет аналогов, поскольку включает впервые разработанные разделы, такие как электронная переписка, меморандумы и другие.

Для студентов, аспирантов и преподавателей, а также всех, кто использует английский язык в повседневной деловой практике.

 
Oxford English for Computing PDF Друк e-mail
Вівторок, 28 серпня 2018, 11:29

Oxford English for Computing

Boeckner, Keith

Oxford English for Computing / Keith Boeckner, P. Charles Brown. – Oxford : Oxford University Press, 2005. – 212 с. + CD . – ISBN 0-19-457387-7

Oxford English for Computing

This intermediate course is for people studying Computer Science or working with computers. It is suitable for use in universities, colleges, technical schools, and in-company training programmes. It can be used for self-study in conjunction with the Answer Book.

Student's Book

There are a range of authentic texts and listening activities covering everything from the latest applications of computertechnology – such as the use of virtual reality in industry-to the underlying computer processes and components. The course aims to develop all four skills, with special emphasis on vocabulary acquisition and grammatical accuracy. The Student's Book contains a special letter-writing section and a comprehensive glossary of computing terminology.
Cassette

The cassette contains the dialogues from all the units, as well as several of the reading passages.

Answer Book

The Answer Book contains a key to the tasks and exercises, the tapescripts, and useful unit-by-unit teaching notes.

 
International marketing strategy: Analysis, Development and Implementation PDF Друк e-mail
Вівторок, 28 серпня 2018, 08:00
International marketing strategy: Analysis, Development and Implementation

Doole, Isobel

International marketing strategy [Текст] : Analysis, Development and Implementation / Isobel Doole, Robin Lowe, Chris Phillips. – London : International thomson business press, 1994. – 508 p. – ISBN 0-415-08985-9.

This major new text explains and analyses the key strategies and techniques in international marketing from identifying and analysing opportunities to their strategic development and implementation. It combines a strong theoretical underpinning with many practical examples spread throughout the text, and it features detailed cases that integrate these concepts and illustrate their managerial implications.

The authors look at a range of industries from the service sector and consumer products to heavy industry and new technologies, across a range of countries from Europe, America, Australasia and Africa. They consider both individual consumers and business to business marketing and tackle growing issues such as ethics, culture and newly emerging markets in the international marketing environment.

This book has been carefully designed to lead the reader through the topics and is divided into three parts. Each part offers:
  • learning objectives
  • boxed illustrations
  • discussion questions
  • a specially focused issue
  • cases with questions and comments
  • a special focus case
  • summary cases with questions and comments

Designed for students following the Chartered Institute of Marketing syllabus, this book will be ideal for all managers taking СІМ exams as well as those working on masters programmes and for final year undergraduate students of marketing and management.

Isobel Doole is Senior Lecturer in Marketing at Sheffield Business School. Robin Lowe is Senior Lecturer in Marketing, also at Sheffield Business School. The late Chris Phillips was Associate Head of the European Business Centre, Nottingham Business School and Senior Examiner of the Chartered Institute of Marketing.

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 3 з 249
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Маркетинговые войны
Управление бизнесом. Лучшие мировые практики
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки