01 | 06 | 2020
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів PDF Друк e-mail
Середа, 17 жовтня 2012, 15:20

Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів   Л.О. Радченко, П.П. Пивоваров, О.В. Новікова, Л.Д. Льовшина, А.М. Ніколаєнко-Ломакіна
   Особливості ресторанного сервісу. Обслуговування іноземних туристів: Навчальний посібник. -X.: Світ книг, 2012.-288 с
   ISBN 978-966-2678-05-5

   В навчальному посібнику викладена характеристика організації обслуговування іноземних туристів в закладах ресторанного господарства. Наведений детальний опис процесів обслуговування, які використовуються в закладах ресторанного господарства при здійсненні обслуговування іноземних туристів. Значна увага приділена особливостям обслуговування в готельно-туристичних комплексах. Визначено основні правила та вимоги при обслуговуванні туристів на транспорті, учасників симпозіумів, конференцій, виставок та ярмарок, особливості обслуговування туристів - інвалідів і спортивних заходів. Дана характеристика організації обслуговування на VIP-рівні.
   Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, також він буде корисний працівникам системи громадського харчування, широкому колу читачів, які цікавляться особливостями обслуговування в закладах ресторанного господарства.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Эффективный менеджер гостиницы
КОРПОРАТИВНАЯ КУЛЬТУРА СОВРЕМЕННЫХ ОРГАНИЗАЦИЙ
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки