Написав Administrator
|
Середа, 06 жовтня 2010, 11:10 |
Черномаз, П.О. Міжнародний маркетинг [Текст] : навч. посібник / П.О. Черномаз . – К. : Академвидав, 2010 . – 272 с. – (Альма-матер) . ISBN 978-966-8226-89-2 Одна із ключових передумов стабільності і розвитку бізнесу — освоєння нових ринків, у тому числі зарубіжних, що зобов'язує до пізнання і врахування у діловій поведінці їх політичної, економічної, соціально-культурної специфіки, особливостей конкуренції в кожній країні. А вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику є важливою умовою успішної зовнішньоекономічної діяльності. Усі ці знання акумулює представлена у пропонованому навчальному посібнику теоретико-прикладна дисципліна — міжнародний маркетинг. Адресований він студентам економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Прислужиться фахівцям із міжнародної економічної діяльності, підприємцям, менеджерам підприємств і компаній.
|
Останнє оновлення на Середа, 06 жовтня 2010, 11:15 |