18 | 02 | 2019
Головна Нові надходження книг Інформаційні системи і технології маркетингу
Останні виставки
Останні новини
Інформаційні системи і технології маркетингу PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
П'ятниця, 24 вересня 2010, 13:45
Інформаційні системи і технології маркетингу

   Петренко В. Р., Кротюк I. Г., Костенко О. П.

   Інформаційні системи і технології маркетингу. Лабораторний прак тикум: Навч. посіб. К: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. — 464 с
  
ISBN 978-966-370-078-6

   Посібник містить сукупність лабораторних робіт, пов'язаних з вивченням дисципліни «Інформаційні системи і технології маркетингу» для студентів старших курсів, що навчаються за напрямом «Економіка і підприємництво», «Комп'ютерні науки» відповідно спеціальностям «Маркетинг», «Інформаційні технології проектування», «Інформаційні управляючі системи та технології».

   У навчальному посібнику наведені завдання до лабораторних робіт для вирішення задач маркетингу засобами сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації та створення і функціонування інформаційних систем маркетингу. Розглянуті інформаційні технології та математичні методи розв'язання задач маркетингу та їх застосування на підприємствах на основі використання сучасних пакетів прикладних програм. Посібник стане у пригоді студентам вищих навчальних закладів освіти, які навчаються за економічним та технічним напрямами, а також працівникам служб маркетингу, менеджерам та фахівцям з інформаційних технологій.

Останнє оновлення на П'ятниця, 24 вересня 2010, 13:45
 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Электронный учебный курс (ЭУК) «ОЦЕНКА СТОИМОСТИ НЕДВИЖИМОСТИ»
Фандрайзинг
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки