24 | 03 | 2019
Головна Нові надходження книг Маркетинг: бакалаврський курс
Останні виставки
Останні новини
Маркетинг: бакалаврський курс PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Четвер, 24 червня 2010, 13:15
Маркетинг: бакалаврський курс

   Маркетинг: бакалаврський курс : підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка. Суми : Університетська книга, 2009. — 1134, [2] с.

   ISBN 978-966-680-477-1

   У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг", а також спеціальних авторських дисциплін, які розширюють світогляд і поглиблюють підготовку фахівців у руслі концепції сталого еколого-соціально-економічного розвитку. Містить велику кількість прикладів і фактичного матеріалу, що ілюструють теоретичні положення.

   Для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним керівникам і провідним фахівцям підприємств різних галузей та широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.

Останнє оновлення на Четвер, 24 червня 2010, 13:15
 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Психологический прессинг
Мировая политическая мысль от античности до современности
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки