16 | 04 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Основи маркетингу PDF Друк e-mail

Основи маркетингу

Череп А. В.

Основи маркетингу: навчальний посібник / Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г. – К.: Кондор-Видавництво, 2015. – 226 с.

ISBN 978-966-2781-58-8

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності підприємств в ринкових умовах господарювання. Розкрито основні підходи до організації основних елементів комплексу маркетингу, приділено увагу питанням стратегічного маркетингу. Матеріал побудовано за модульним принципом організації навчального процесу, наведено питання для самостійного опрацювання, тестові завдання, практичні кейси та завдання.

Призначений для студентів, аспірантів, викладачів ВНЗ, керівників всіх рівнів, ділових людей та всіх, хто цікавиться проблемними питаннями маркетингу.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Английский за 1 час. Аудиокурс английского языка
Основи наукових досліджень і технічної творчості
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки