Маркетинг інформаційних продуктів і послуг |
![]() |
![]() |
![]() |
Палеха Ю. І., Палеха О. Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг: Навч. посібник. – К. : Видавництво Ліра-К. 2013. – 480 с. ISBN 978-966-2609-07-3 Мета навчального посібника — розкрити суть основних категорій маркетингу інформаційних продуктів і послуг, розглянути роботу з їх створення як системи і пояснити кожну її складову. Викладений тут матеріал допоможе студентам детальніше з’ясувати особливості сучасного маркетингу інформаційних продуктів і послуг, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації. Для слухачів курсів початкової економічної освіти, університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, документознавців, усіх, хто хоче ознайомитися з основами маркетингу інформаційних продуктів і послуг. |