19 | 04 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність

Останні виставки
Останні новини
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг PDF Друк e-mail

Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Палеха Ю. І., Палеха О. Ю.

Маркетинг інформаційних продуктів і послуг: Навч. посібник. – К. : Видавництво Ліра-К. 2013. – 480 с.

ISBN 978-966-2609-07-3

Мета навчального посібника — розкрити суть основних категорій маркетингу інформаційних продуктів і послуг, розглянути роботу з їх створення як системи і пояснити кожну її складову. Викладений тут матеріал допоможе студентам детальніше з’ясувати особливості сучасного маркетингу інформаційних продуктів і послуг, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації.

Для слухачів курсів початкової економічної освіти, університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, документознавців, усіх, хто хоче ознайомитися з основами маркетингу інформаційних продуктів і послуг.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ваш 25-ый час – для руководителей
Организационное управление предприятиями ранних фаз развития
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки