21 | 11 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження книг Управління маркетингом малих торговельних підприємств
Останні виставки
Останні новини
Управління маркетингом малих торговельних підприємств PDF Друк e-mail
Четвер, 19 жовтня 2017, 10:24

Управління маркетингом малих торговельних підприємств

Краус К. М.

Управління маркетингом малих торговельних підприємств: Монографія. -Київ: Центр учбової літератури, 2015.-226 с

ISBN 978-611-01-0764-8

Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття "управління маркетингом". Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом.

У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З'ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовніпшьоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства.

Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють управління маркетингом малих торговельних підприємств.

 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
«Фэйс-контроль». Правила назначения встреч, ведения переговоров и заключения сделок с VIP клиентами
10 заповедей, которые должен нарушить бизнес-лидер
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки