18 | 02 | 2019
Головна Нові надходження книг Маркетингові дослідження
Останні виставки
Останні новини
Маркетингові дослідження PDF Друк e-mail
Четвер, 19 жовтня 2017, 10:20

Маркетингові дослідження

Ортннська B.B.

Маркетингові дослідження ; підручник / В.В. Ортинська, О.М. Мельниковим. - 2-ге вид., доповн. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. -436 с

ISBN 978-966-629-708-5

У підручнику розглянуто важливі теоретнчно-методологічні питання організації маркетингових досліджень. Розкриваються зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експериментів. Викладені методичні підходи до дизайну опитних листів. Певні розділи розкривають прикладні питання маркетингових досліджень. Кожний розділ підручника супроводжується завданнями і ситуаційними вправами для обговорення та тестами для перевірки рівня засвоєння матеріалу.

Призначено для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом підготовки «Маркетинг». Матеріал, викладений у підручнику, може бути корисним для керівників та спеціалістів служб маркетингу виробничих і торговельних підприємств.

 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Психологический прессинг
Недійсний та неукладений господарський договір: правові підстави та наслідки
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки