10 | 12 | 2018
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки

Інституційний репозитарій



URAN

Facebook.com
Головна Нові надходження книг Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі
Останні виставки
Останні новини
Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі PDF Друк e-mail
Середа, 14 вересня 2016, 08:23

Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі

Скопень М.М., Сукач М.К., Будя О.П., Артеменко O.I., Хрущ Л.А.

Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі: підручник / За ред. д.т.н., проф. М.К. Сукача. - К.: Видавництво Ліра-К, 2016.- 768 с

ISBN 978-617-7320-35-6

Викладено сутність та характеристику інформаційних систем і технологій, практикум розв'язування задач на платформі офісного (Microsoft Office 2010) та спеціалізованого (Opera Enterprise Solution, Мой Отель, 1С: Підприємство 8.2) програмного забезпечення, глобальних дистриб'юторних систем бронювання (Amadeus, Galileo) та систем on-line бронювання (Vitiana), а також інших систем (ТІТБІТ) в сучасних умовах функціонування підприємств готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. Підручник дозволить читачеві сформувати достатньо повне уявлення та отримати професійні навички із застосування офісних та спеціалізованих систем і технологій у галузі.

Розрахований на студентів усіх форм навчання спеціальностей Комп'ютерні науки та інформаційні технології, Інженерія програмного забезпечення, Готельно-ресторанна справа, Туризм, Менеджмент, Маркетинг вищих навчальних закладів. Може бути корисним для студентів інших спеціальностей, викладачів і фахівців підприємств готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, а також використаним для заочної і дистанційної форм навчання.

 
Бібліотечний консультант, натисніть що б розпочати розмову
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторанный практикум ГОСТИ НАВСЕГДА. Ч1
Туристический бизнес
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки