26 | 04 | 2024
Науковцям
ВДС бібліотеки
Послуги бібліотеки
Інституційний репозитарій

URAN

Академічна доброчесність
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Вівторок, 02 грудня 2008, 14:12

   Каніщенко О.Л.
   Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств: — К.: Знання, 2007. — 446 с.

   У монографії систематизовано розкриваються концептуальні підходи до визначення міжнародного маркетингу як елементу систе­ми управління Інтернаціоналізованою підприємницькою діяльністю економічних суб'єктів, закономірності інтенсифікації міжнародної маркетингової діяльності українських підприємств в умовах гло­балізації світової економіки. Аналізуються особливості технології маркетингових досліджень зарубіжних ринків та механізм порів­няльного аналізу умов міжнародного підприємництва. Пропонуєть­ся методика застосування стратегічних альтернатив та оперативно-тактичних інструментів міжнародного маркетингу для посилення ринкових позицій вітчизняних компаній у конкурентно напружено­му світовому економічному просторі.

   Для наукових працівників, економістів, маркетологів, а також викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей ви­щих навчальних закладів.

Останнє оновлення на Вівторок, 02 грудня 2008, 14:13
 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Микроменеджмент
Формування асортименту та регулювання якості товарів, виготовлених на Волині
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки