|
Експертиза товарів (Експертиза продовольчих товарів) |
|
|
|
Четвер, 31 серпня 2017, 14:57 |
Юдічева О. П.
Експертиза товарів (Експертиза продовольчих товарів) : підручник для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньої програми «Товарознавство та експертиза в митній справі» ступеня магістра / О. П. Юдічева, Н. О. Кузнецова. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 348 с.
У підручнику розглядається експертиза товарів як вид діяльності, що являє собою дослідження якості, кількості та відповідності умовам нормативної документації чи договору з поданням об’єктивного висновку. Підручник узагальнює практичний досвід проведення експертизи продовольчих товарів із використанням сучасних методів.
Для використання в освітньому процесі студентами спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньої програми «Товарознавство та експертиза в митній справі» ступеня магістра. |
|
Превентивна безпека людини в сучасних умовах |
|
|
|
Середа, 30 серпня 2017, 08:14 |
Превентивна безпека людини в сучасних умовах : матеріали Міжвузівського круглого столу, присвяченого Всесвітньому дню охорони праці (м. Полтава, 28 квітня 2017 року). – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 86 с. – 1 електрон. опт. диск (DVD-ROM). –Текст укр., рос., англ. мовами.
У збірнику представлено тези доповідей, заслуханих та обговорених на засіданні Міжвузівського круглого столу, присвяченого Всесвітньому дню охорони праці 28 квітня 2017 року. |
Маркетинг готельного і ресторанного господарства |
|
|
|
Вівторок, 29 серпня 2017, 15:28 |
Трайно В. М.
Маркетинг готельного і ресторанного господарства : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами напряму підготовки 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» ПУЕТ / В. М. Трайно. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 181 с.
Вивчення зазначеної дисципліни має надати студентам певну систему знань у галузі маркетингу готельного і ресторанного господарства, а саме: ознайомити з теоретичними основами маркетингу, методологічними основами та формами організації маркетингових досліджень, сучасними підходами у формуванні продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики закладів маркетингової орієнтації, нормативною документацією та правилами роботи з нею. |
|
Вівторок, 29 серпня 2017, 11:55 |
Фисун І. В.
Страховий менеджмент : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціалізації «Фінанси і кредит» ступеня магістр ПУЕТ / І. В. Фисун. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 124 с.
Навчально-методичний посібник містить методичні рекомендації до вивчення тем навчальної дисципліни, плани практичних занять, тематику завдань для самостійної позааудиторної роботи. Формуванню практичних прийомів і навиків логічного мислення студентів сприяють запропоновані у навчально-методичному посібнику питання для самоконтролю, теми індивідуальних навчально-дослідних завдань, тести, ситуаційні завдання та задачі до кожної теми навчальної дисципліни. |
Інституційний розвиток соціально-економічних систем: національна економіка у глобальному середовищі |
|
|
|
Вівторок, 29 серпня 2017, 11:15 |
Інституційний розвиток соціально-економічних систем: національна економіка у глобальному середовищі : збірник наукових праць за матеріалами ІX Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 20–21 квітня 2017 року). – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 206 с. – Текст укр., рос., англ. мовами.
У збірнику наукових праць розглядаються актуальні проблеми інституційного розвитку сучасних соціально-економічних систем, трансформації системи державного регулювання економіки, інституційних зрушень у механізмі функціонування ринкового господарства.
Збірник призначений для фахівців, викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться проблемами інституційних трансформацій економічних систем. |
|
|
|
|
Сторінка 115 з 123 |