Шановні читачі!

 

До вашої уваги пропонується віртуальна книжкова виставка на тему:

 

Комунікаційні технології: теорія та практика

 

 

 

 

Виставка складається з наступних розділів:

I. Комунікація: теоретичний аспект

II. Особливості різновидів комунікації

III. Маркетингові комунікації

 

 

І. Комунікація: теоретичний аспект

 

60.524.224 Г85 

Гриффин, Эм. Коммуникация: теории и практики [Текст] : пер. с англ. / Эм Гриффин. – Харків : Гуманитарный Центр, 2015. – 688 с.

 

Эму Гриффину в своей книге удалось собрать воедино все базовые теории коммуникации, сгруппировав их по уровням: теории межличностной, групповой, публичной, массовой и кросс-культурной коммуникации. Всего в книге представлена 31 теория: ее автор, связь с традициями исследования, ключевые концепты, определения, принципы, сильные и слабые стороны, сфера применения и эстетические вопросы.

Книга, безусловно, найдет свою аудиторию, в первую очередь, среди лингвистов, филологов, специалистов по связям с общественностью, журналистов, культурологов, философов, организационных консультантов и всех тех, кто хочет стать профессионалом в коммуникации.

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

                         читальний зал для науковців -1.

 

 

60.524.224я2 Ш26 

Шарков, Ф. И. Коммуникология [Текст] : энциклопедический словарь-справочник / Ф. И. Шарков. – 2-е изд. – Москва : Дашков и К, 2012. – 768 с.

 

Данная книга открывает серию «Коммуникология», в которой выйдут в свет ученики, учебные пособия, учебно-вспомогательные материалы по междисциплинарному модулю «Коммуникология» стандарта третього поколения для підготовки бакалавров и магистров рекламы м связей с общественностью.

 

 

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

 

60.524.224я73 Г56 

Гнатюк, О. Л. Основы теории коммуникации [Текст] : учеб. пособие / О. Л. Гнатюк. – Москва : КноРус, 2010. – 256 с.

 

В книге раскрыты особенности междисциплинарного предмета курса «основы теории коммуникацтт» (гуманитарно-социальной коммуникологии), его структура и методология исследования, сущность и урони социальной коммуникации, ее формы и виды: межкультурная, копоративная, PR- и рекламная и др. Отдельные главы посвящены личностным коммуникациям и проблемам эффективного общения, социальным функциям массовой коммуникации, средствам массовой коммуникации. Рассмотрены основные виды массовой коммуникации: PR, реклама, журналистика, политические коммуникации. Разъяснены различные модели коммуникационного процесса и их значение для личностных, корпоративных, массовых коммуникаций, а также исторические вехи, закономерности эволюции социальной коммуникации и коммуникационные революции. Охарактеризованы современные философские, макро- и микросоциологические, психологические, информационные, семиотические и другие теории социальной коммуникации, коммуникационные процессы и технологии в современном социуме.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1,

                         навчальний абонемент-4.

 

 

 

60.524.224я73 Х73 

Холод, О. М. Комунікаційні технології [Текст] : піручник / О. М. Холод. – Київ : Центр учбової літератури, 2013. – 212 с.

 

У підручнику подано основи комунікаційних технологій, їхню класифікацію, методологію і методику впровадження.

Детально розглядаються основні поняття комунікаційних технологій, історія їхнього виникнення і формування провідних концепцій. Пропонується аналіз методологічних проблем комунікаційних технологій, серед яких-визначення діапазону та функцій технологій маніпуляції суспільства. Підлягають аналізу мутація та інмутація суспільства як концепції комунікаційних технологій і масовий характер інмутації суспільства. Розглядається класифікація прикладних соціально-комунікаційних технологій.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1,

навчальний абонемент-1.

 

 

 

Пашкевич, М. С. Комунікації на підприємстві: етапи, витрати та стратегії управління [Текст] / М. С. Пашкевич, Т. В. Тертичко // Економіка і регіон. – 2012. – № 5. – С. 133-138. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.

 

В умовах підвищення конкуренції найбільшою проблемою для підприємства є забезпечення власної конкурентоспроможності. Особливої значущої ця проблема набуває в умовах динамічного інформаційного середовища, де підприємство являє собою відкриту систему, в яку надходить і з якої виходить велика кількість інформації  щоденно. Не менш важливим є комунікаційні процеси, котрі відбуваються всередині підприємства. Таким чином, дослідження процесу комунікації з метою підвищення їх ефективності –актуальне завдання сьогодення.

У статті проаналізовано процеси комунікації на підприємстві у вигляді контактних нарад. Виокремлено три етапи цього виду внутрішніх комунікацій. Розроблено матрицю витрат промислового підприємства на проведення нарад. Запропоновано чотири типи стратегій управління комунікаціями на підприємстві.

 

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

 

60.524.224я73 Ш26 

Шарков, Ф. И.  Коммуникология [Текст] : основы теории коммуникации : учебник / Ф. И. Шарков. – 4-е изд., перераб. – Москва : Дашков и К, 2013. – 488 с.

 

В учебнике излагаются теории коммуникации, генезис коммуникологии, типы и модели коммуникации, истоки и основные парадигмы социальных коммуникаций, теоретические проблемы интеграции различных маркетинговых коммуникаций. В конце каждой главы приводятся вопросы для самоконтроля.

 

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1,

навчальний абонемент-2.

 

 

 

 

 

 

ІІ. Особливості різновидів комунікації

 

66.06 Л57 

Лиллекер, Даррен Дж. Политическая коммуникация [Текст] : ключевые концепции / Даррен Дж. Лиллекер. – Х. : Гуманитарный Центр, 2010. – 300 с.

 

Книга Даррелла  Дж. Лиддекера «Политическая коммуникация» представляет собой систематическое описание основных концептов, теорий и видов деятельности, связанных с политической коммуникацией. Автор приводит более 50 концептов с их подробным объяснением, историей появления, исследования и сферами применения.

Политическая коммуникация – это своеобразный вид политических отношений, без которых невозможна динамика современного политического процесса. Значение ее недооценить невозможно, поскольку люди, как известно, способны оценивать действия, в том числе и политические, лишь при наличии определенного объема знаний и информации. Их должна обеспечить политическая коммуникация.

Всем этим и многим другим вопросам посвящена эта книга. Написана она в удобной форме словаря-глоссария, снабжена полезным иллюстративным материалом, перекрестными ссылками, что обеспечивает легкость использования. Книга будет, безусловно, полезна как для студентов, изучающих политическую коммуникацию, так и для специалистов в этой сфере.

 

Примірників: загальний читальний зал -1,

                          читальний зал для науковців-1,

                          науковий абонемент-13.

 

 

60.524.224я73 П14 
Палеха, Ю. I. Документально-інформаційні комунікації [Текст] : навч. посібник / Ю. I. Палеха, Н. В. Мурейко, О. Г. Оксіюк. – Київ : Ліра-К, 2014. – 386 с.

 

У посібнику всебічно розкриваються питання побудови документально-інформаційних комунікацій. Соціальна комунікація подана з одного боку, як складова існування людства, а з іншого – як основа обміну документального інформацією. Проаналізовано соціальні інститути, розкрито документацій не забезпечення організації масової, в тому числі рекламної комунікації. Окремо проаналізовано структуру документально-інформаційної наукової та політичної комунікації.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1,

                          навчальний абонемент-5.

 

 

 

Маньковська, Р.Сучасні музейні комунікації та перспективи їх розвитку [Текст] / Р. Маньковська // Краєзнавство. – 2013. – № 3. – С. 75─84. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.

 

Музеї у сучасному суспільстві розглядаються як невід’ємна складова його соціокультурного простору. Розвиток музейної галузі всебічно сприяє духовному вдосконаленню суспільства, утвердженню його гуманістичних цінностей, інтеграції національної спадщини у культуру світового співтовариства. Музей, як специфічний, багатофункціональний соціокультурний механізм, спрямований на збереження історико-культурної спадщини, дослідження музейних пам’яток, разом з тим проводить значну  науково-просвітницьку діяльність, здійснює експозиційну роботу. Музейна діяльність передбачає широкі контакти з громад кістю, і комунікативна функція набуває особливої ваги у взаємозв’язках музею та суспільства. Поряд із традиційними формами музейної комунікації, такими як експозиційно-виставкова, просвітницько-освітня, видавнича, в умовах інформаційно-технологічного розвитку з’являються сучасні способи взаємодії музею і суспільства, спрямовані на розширення сфери впливу закладів культури серед громадськості.

У статті висвітлюється роль музею у сучасному суспільстві та аналізується його комунікаційна функція, розглядаються традиційні та новітні форми і методи музейної комунікації, перспективи використання інформаційних технологій у музейній діяльності.

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

71.045я73 С14 

Садохин, А. П. Межкультурная коммуникация [Текст] : учеб. пособие / А. П. Садохин. – Москва : Альфа-М : ИНФРА-М, 2009. – 288 с.

 

Представлен круг вопросов и проблем, возникающих в процессе межкультурного общения. Культура рассматривается как коммуникативная система. При раскрытии основных тем используются теоретические и методические материалы по межкультурной коммуникации. Теоретические положения иллюстрируются многочисленными примерами из практики взаимодействия представителей разных культур. Приводятся программа учебного курса, словарь терминов и обширная библиография.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1,

                          навчальний абонемент-1.

 

 

 

60.524.224я73 Ш26 

Шарков, Ф. И. Коммуникология [Текст] : социология массовой коммуникации : учеб. пособие / Ф. И. Шарков. – 2-е изд. – Москва : Дашков и К, 2012. – 320 с.

 

В первом разделе книги читатель найдет краткий курс лекций по социологии массовой коммуникации. Второй раздел содержит материалы по методическому обеспечению занятий. В нем раскрываются цели и задачи дисциплины, приводятся тематика и планы лекций т семинарских занятий, тесты для контроля знаний студентов, вопросы к экзамену (зачету), темы курсовых работ.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1,

 

 

III. Маркетингові комунікації

 

Дубовик, Т. В.  Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 5. – С. 161-168. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ

 

У статті проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств торгівлі в соціальних мережах, наведено тенденції маркетингового менеджменту роздрібних підприємств у соціальних мережах, запропоновано креативні рішення з застосуванням маркетингових комунікацій для просування торговельних підприємств у соціальних мережах.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

 

Романенко, О. О. Основні напрямки впливу комплексу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності підприємств сфери послуг [Текст] / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2013. – № 5. – С. 188─194.

 

Для оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій підприємств сфери послуг актуальним є розробка методики розрахунку структури витрат на комплекс маркетингових комунікацій, якому відповідає очікувана ефективність на виявлення залежності прибутку від витрат на рекламу, стимулювання збуту, особистого продажу та роботи із громад кістю.

У статті запропонована методика оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій і його складових, яка дозволить виявити залежність між прибутком підприємств сфери послуг і витратами на комплекс маркетингових комунікацій.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

 

Почотова, Я. В. Аналіз тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України [Текст] / Я. В. Почотова // Економіка та держава. – 2013. – № 11. – С. 83─86.

 

На сьогодні ринок маркетингових комунікацій вступає в стадію орієнтації на клієнта. Нинішній кризовий стан прискорив це процес. Настав час надання якісних і, що головне, ефективних послуг, в умовах збільшення конкурентної активності і боротьби за клієнта. Рекламні та маркетингові компанії вже зараз переглядають політику ціноутворення, знижуючи вартість послуг і оптимізуючи комерційні пропозиції. Однак для ефективного ведення господарської діяльності цього замало. Ринок вимагає нестандартних пропозицій, розроблених на основі маркетингових досліджень, що автоматично нівелює звичайний підхід багатьох рекламних агентств до створення реклами. Як виявилося, деякі компанії просто не готові вести конкурентну боротьбу, не мають чітко сформованого пакету послуг і можливості утримувати повноцінний штат фахівців з маркетингу.

Швидкий розвиток ринку маркетингових комунікацій, поява новітніх засобів впливу на кінцевого споживача, зростаюча конкуренція всередині галузі-все це вимагає переосмислення підходів до комунікацій. Стала нагальною потреба у аналізі даних та систематизації знань у сфері маркетингових комунікацій.

Стаття присвячена розгляду сучасного стану українського ринку маркетингових комунікацій. Показані основні тенденції та перспективи розвитку комунікаційного ринку України, а саме: описані основні позитивні та негативні фактори його розвитку. Проаналізовано динаміка загального обсягу за видами носіїв за період з 2008-2012 рр., наведені прогнозні значення обсягів ринку на 2013 рік.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

65.433.1-32 З-12 

Забуранна, Л. В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і пратика [Текст] : монографія / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко. – Київ : Ліра-К, 2012. – 152 с.

 

Монографія присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних питань формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств. Визначено місце маркетингових комунікацій у системі маркетингу підприємства та адаптовано елементи комплексу маркетингу «7Ps» та основні блоки плану інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств (стратегічний, тактичний, операційний) до застосування на туристичних підприємствах.

В монографії досліджено стан, динаміку та кон’юнктуру ринку туристичних послуг; ґрунтовно проаналізовано комунікаційну політику та фінансово-господарську діяльність туроператорів та виявлено фактори зміни ефективності діяльності туристичних підприємств. Побудовано економіко-організаційний механізм формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств.

Монографія містить методичний підхід до оцінки ефективності застосування інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльності провідних туроператорів на основі інтегральної оцінки. Вдосконалено побудову рейтингової інтегральної оцінки туристичних підприємств та визначено напрями її застосування. Розроблено раціональну структуру витрат туристичних підприємств на маркетингові комунікації, яка спрямована на підвищення обсягів продажу туристичного продукту та покращення фінансових результатів туроператорів.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -2.

                        читальний зал для науковців -1,

                        науковий абонемент- 7

 

 

Кулик, Ю. О. Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій [Текст] / Ю. О. Кулик, О. В. Кухленко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2014. – № 12. – С. 152–155. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.

 

На сучасному етапі розвитку національної економіки для промислових підприємств надзвичайно актуальним є розширення існуючих національних ринків збуту та вихід на нові міжнародні ринки. В цьому напрямі ефективним інструментом інтегрованих маркетингових комунікацій є виставкові заходи, що проводяться на міжнародному рівні. Однак для ефективної участі в конкретному заході підприємствам необхідно використовувати всі його можливості, зосереджуватись на унікальності виставкового потенціалу та чітко визначитись з цілями участі. Проблема виставково-ярмаркової діяльності в Україні полягає у відсутності теоретичних навичок у даній сфері.

У статті розглядаються комунікаційні заходи підприємства, а саме виставки і ярмарки як основні інструменти практичної реалізації ринкових цілей підприємства.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

Кіктенко, З. П. Роль маркетингових комунікацій у мережах роздрібної торгівлі [Текст] / З. П. Кіктенко, А. Д. Тимофеєнко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2012. – № 3. – С. 189─193.

 

Темпи зростання національного доходу та валового національного продукту залишаються мірою загального розвитку суспільства і критерієм ефективності державної політики, то на найвищому рівні актуалізуються  питання інтенсифікації споживання й управління поведінкою споживача. Як інструменти управління поведінкою споживача традиційно сприймаються різні маркетингові комунікації. В умовах завдання інтенсифікації всіх комерційних процесів комунікаційні інструменти необхідно розглядати в сукупності з іншими методами, що забезпечують стимулювання споживання, визнавши, що управління споживчою поведінкою має складний і багаторівневий характер.

У статті визначено роль маркетингових комунікацій у мережах роздрібної торгівлі. Вивчено джерела та визначено основні проблеми розвитку маркетингових комунікацій у мережах роздрібної торгівлі.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.

 

 

Жебровська, О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища [Текст] / О. Жебровська // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 40─46. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.

 

 

Зміна основних етапів еволюції маркетингу і маркетингових комунікацій відбувається на тлі переходу від до індустріального, постіндустріального і, нарешті, до інформаційного суспільства. Для кожного етапу, перехід на новий рівень характеризується наявністю чинників, ключових для просування і лідерства на ринку, у нових умовах перестає бути достатнім для успіху.

В статті досліджено ґенезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій.

 

 

Примірників: загальний читальний зал -1.